Gå til innhold

Har glømt Account-informasjonen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har glømt passordet og husker bare kontonavnet i og med at det er svært lenge siden jeg har spilt WoW. Kan noen forklare meg hvordan jeg skal få nytt passord når jeg ikke husker svaret på det "hemmelige" spørsmålet mitt? :(

Endret av tiss
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har glømt passordet og husker bare kontonavnet i og med at det er svært lenge siden jeg har spilt WoW. Kan noen forklare meg hvordan jeg skal få nytt passord når jeg ikke husker svaret på det "hemmelige" spørsmålet mitt? :(

9249830[/snapback]

Kjære Tiss.

Da må du kontakte blizzard via mail. Oppgi legitimasjon, cd-key og evn.t andre ting.

Håper dette hjalp, Tiss.

Skrevet

9249830[/snapback]

For å bruke ett kjent utrykk, tiss, da har du driti på leggen.

Som bjorshol sier kan du prøve å kontakte Blizzard å undersøke hva slags informasjon de behøver for å sende deg ett nytt passord.

For å forandre account email tilbake til min egen måtte jeg oppgi:

- Fullt Navn

- CD-KEY

- sQ&A

- Adresse

Mulig det også var noen andre greier jeg ikke kommer på akkurat nå.

Og ja, her var det snakk om account trading.

Skrevet

9249830[/snapback]

Kjære Tiss.

Da må du kontakte blizzard via mail. Oppgi legitimasjon, cd-key og evn.t andre ting.

Håper dette hjalp, Tiss.

9249865[/snapback]

Legger merke til at du nevner nicket hans mer enn du vanligvis gjør når du svarer folk i innleggene dine. Noen grunn til dette? :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...