Plomma2 Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Hei. Jeg flytter i morgen fra Østfold til Tromsø for å studere, det er langt. Jeg vil jo helst ha meg meg spillkonsollene mine, som er ps2 og 360, men siden jeg skal fly er jeg litt skeptisk til om de kommer til å overleve. Ps2-en kommer jeg til å legge i en av bagene mine mellom en del klær og 360-en kommer jeg til å ha med meg i sekken inn på flyet. Som vi alle vet er 360 en veldig skjør maskin, så jeg er redd for at den ikke kommer til å overleve misshandlingen. Noen som har noen tips til hvordan jeg bør pakke den inn sånn at den overlever? - Plomma
Gorthaur Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg har selv reist litt med 360'n min og kun hatt den liggende i sekken, da gjerne med et plagg eller to rundt for å dempe evt slag etc. Mener bestemt at konsollen fint skal takle turen du beskriver ved normal behandling av sekken, men dette baserer jeg kun på egne "turopplevelser".
Budbringer Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Legg den i en sekk og ha den mellom beinene dine når du flyr. Da overlever den flott, bare du ikke mister på bakken når du går ut av flyet..
fettgnomen Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Bubblewrapping! Mest geniale som finnes, men problemet er at du antageligvis ikke får spilt noe da du kommer frem, da det er mye morsomere å sprekke bobblene..
Dvil Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 xbox 360 skjør maskin?Vet at mange har fått "rings of death",men det er en annen sak.Som nevnt får du pakke den inn i bobleplast,tror det fåes på Posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå