TFuru Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Som emnetittelen sier lurer jeg på om det er noen TC ute man kan prøve eller som snart er ferdige? Begynner og bli litt lei av Oblivion verdenen og skulle gjerne ha prøvd noe nytt i Oblivion-enginen
Campin Carl Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Nærmeste er vel OOO som forandrer på level systemet og loot systemet
MiSP Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 (endret) Hva med første treff på Google-søket "oblivion total conversion"? Endret 11. august 2007 av MiSP
TFuru Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 Jo, men ingen av de titalls TC prosjektene jeg har sett er ferdige eller i en beta. Skulle likt å vite om det er noen slike modder som er spillbare, uansett hvor små de er.
MiSP Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Skulle likt å vite om det er noen slike modder som er spillbare, uansett hvor små de er. 9254741[/snapback] Er ikke meningen med total conversions nettopp at de er store? Men jeg må nok dessverre meddele at jeg ikke vet om noen ferdigstilte total conversions.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå