Gå til innhold

Allround bærbar til maks 8500


Anbefalte innlegg

Hei - jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en bærbar-pc til en ca 8500. Gjerne under.

Må ha 2048MB minne, men er villig til å fikle litt og sette det inn selv om det finnes en pc som er bra nok ellers og derfor kjøper minne utenom.

Jeg har tenkt på Acer Aspire 5103WLMi som har vært snakket om ganske mye tidligere i andre tråder, men jeg er åpen for andre idéer. Gjerne en pc uten alt mulig dilldall og ubrukelige duppeditter jeg ikke trenger som webcam, alt-i-ett-kortleser(, OS?.. :p har selv) og andre helt totalt ubrukelige ting som jeg aldri kommer til å bruke noe særlig i det hele tatt.

(MÅ ha WiFi.)

Gjerne en litt kraftig prosessor ettersom jeg er statswhore. Rundt 2GHz hadde vært greit, men jeg antar at dette er litt utenfor mitt budsjett.

 

Spill trenger jeg ikke så veldig, men jeg synes det er greit å ha et grafikkort som greier seg sånn noe lunde. ER også greit om det har dedikert minne.

 

Ellers har jeg ikke behov for noe særlig stor harddisk. Bruker under 60GB på min stasjonære, men alltids kjekt med litt plass da.

Gjerne en litt liten skjerm også. Alt over 15,4 er altfor stort.

 

noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...