Gå til innhold

KeyTronic eller Cherry tastatur


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen her som vet om et er å oppdrive noen nye KeyTronic (HELST og gjerne med ErgoForce) eller Cherry tastaturer?

 

Tok en titt på de ulike store nettbutikkene (Komplett / Norek, MPX / Itegra, Hattelco / PS Data) og ingen har tastaturer som er i nærheten av det jeg er på jakt etter. Les - GODE tastaturer, med en ordentlig membran og ikke tastaturer ala det man finner på bærbare PCer.

 

Det jeg savner er et ekste og solid tastatur som tåler å ta imot noen slag når jeg blir sur ( :blush: - er ikke alltid man får det slik som man vil...) og som gir god motstand. Savner den gode og gamle "klakkingen" fra KeyTronic og Cherry.

 

Så om noen kan hjelpe meg med dette, hadde jeg blitt virkelig taknemmelig!

 

Enjoy!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Keytronic selges fremdeles, bare ikke i EU. Det er en eller annen regulering de misliker. Du kan lett bestille dem fra utlandet.

 

Det jeg savner er et ekste og solid tastatur som tåler å ta imot noen slag når jeg blir sur

Man blir bare mer irritert hvis du lufter sinne på den måten, selv om det føles godt i øyeblikket. Bare til informasjon :p.

Lenke til kommentar
Keytronic selges fremdeles, bare ikke i EU. Det er en eller annen regulering de misliker. Du kan lett bestille dem fra utlandet.

 

Det jeg savner er et ekste og solid tastatur som tåler å ta imot noen slag når jeg blir sur

Man blir bare mer irritert hvis du lufter sinne på den måten, selv om det føles godt i øyeblikket. Bare til informasjon :p.

9243595[/snapback]

 

 

Helt riktig, men det er godt å få ut litt frustrasjon når man ikke får det slik som man vil / hadde håpet ;)

 

Skal ta en titt på KeyTronics sider - nå sitter jeg med et Compaq tastatur som er et oem av Cherry, det funker, men vil gjerne ha "ekte" vare og uten de "grusomme" ekstra knappene som sitter på OEM tastaturet.

 

PS. Det har en dritdigg membran, sånn skal tastene være...

 

 

MEN om noen vet om en nettbutikk / vanlig butikk som i det minste har Cherry tastaturer så blir jeg takknemmelig!

Endret av ChingLing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...