Gå til innhold

Linux + PS3 = Kopiering av spill?

Zartok

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lurt på lenge nå om jeg skal kjøpe PS3 eller XBOX 360, men Xbox'n veit jeg at det er mulig å kopier spill ifra PC til Xboxen.

Men siden ingen har navnt dette enda, så lurer jeg på om det er mulig å gjøre det samme med PS3, eller må man brenne det ut på blue-ray? En jeg kjenner sier at siden PS3 har linux som OS så skulle det være lett å lage firmware til den. Noen som kjenner til dette?

Mvh,

Zartok

Endret av Zartok
Videoannonse
Annonse
Skrevet

halla zartokk!

litt vanskelig å forstå hva du mener.

det finnes ingen hack til ps3 hvis det var det du lurte på.

ellers synes jeg det er dårlig stil å kjøpe en konsoll kun for å piratkopiere :thumbdown:

Skrevet

Shadowz, ikke alle har evig med penger, og jeg liker ikke å kjøpe spill før jeg tester de, så om jeg piratkopierer spill så er det for å teste de før jeg kjøper de. Jeg bruker ca 1 - 7 dager på 1 spill og det kan bli dyrt i lengeden :p

Mvh,

Zartok

Skrevet

Da anbefaler jeg deg en PS2 og spill til den.

Da kan du både kjøpe spill og spille dem lovlig. Istede for og kjøpe en dyr maskin og prøver og vare en piratdelux

Skrevet

Å be om hjelp til piratkopiering, eller diskusjon rundt hvordan man piratkopierer, er ikke tillatt. Tråden stenges, og trådstarter bes om ikke å bringe en slik diskusjon på bane igjen. Da vil du få en advarsel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...