Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem etter anskaffelse av g15


Anbefalte innlegg

Problemet er et problem som ikke var et problem med andre tastatur som slår seg seg på med samtidig som maskinen, G15 gjør ikke det og gjør derfor det å trykke på F1 som de ber under oppstarten "press F1 to continue or Del to enter config (eller noe sånt)".

Ja iallefall tingen er at eg er nødt til å ha et annet tastatur ved siden av pga dette og det er for å si d sånn jevla stress :p.

Iallefall spør her for eg vil ikke gå inn i bios og leke meg for der kan eg pent lite.

 

Håper noen kan hjelpe for vil gjerne kunne kvitte meg med det gamel asap.

 

Ps. kansje feil forum, men var det som passet best ettersom maskinen vil ikke starte windows uten ganske teite tiltak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... I BIOS har du som regel mulighet til å slå av oppstarts-advarslene. Løsningen på ditt problem bir da å disable no-keyboard on boot.

 

Kna ikke fortelle deg nøyaktig hvor det ligger i akkurat din BIOS, for du oppgir tross alt hverken hvilken BIOS du bruker eller en gang hva hovedkort du har.

 

Det skal dog normalt ikke være spesiellt vanskelig bortgjemt eller lett å misforstå så... bare se litt rundt

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Hmm... I BIOS har du som regel mulighet til å slå av oppstarts-advarslene. Løsningen på ditt problem bir da å disable no-keyboard on boot.

 

Kna ikke fortelle deg nøyaktig hvor det ligger i akkurat din BIOS, for du oppgir tross alt hverken hvilken BIOS du bruker eller en gang hva hovedkort du har.

 

Det skal dog normalt ikke være spesiellt vanskelig bortgjemt eller lett å misforstå så... bare se litt rundt

 

-Stigma

9239080[/snapback]

Vel hovedkortet kan eg fint si ka e:

http://www.psdata.no/ps.asp?it=129394&mlevel=

Men kass bios eg bruker har eg pent liten peiling om er som sagt helt fersk når det gjelder bios.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...