Gå til innhold

The Experience: Betalingssystem og seating


MSg

Anbefalte innlegg

For alle de som har mast om dette i lengere tid:

 

Betalingssystemene er nå under utprøving, slik at det skal være funksjonabelt og stabilt når vi slipper det. Dette vil ta noen dager, men dere er vel vant med venting nå? :!:

 

Når det gjelder seating, er det bare å få inn seatmapet i systemet, så er det good to go. (jeg må bare få kommet meg ned på hardware og få gjort det...) :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!

OrderID/KID: *****************

1 x Ticket 540

1 x Ticket 540

1 x Ticket 540

Total: 1620

VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER

 

 

 

THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!

OrderID/KID: *********************

1 x Ticket 540

Total: 540

VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER

 

Jeg vil ikke ha den biletten som står nederst! Bare de 3 som står øverst i quoten. Og det går ikke ann å fjerne den nederste. Bare betaler jeg for de øverste og dropper den nederste da eller? Svar fort please, vil betale og bli ferdig med det.

Lenke til kommentar

Det kan faktisk ta opptil en uke før betalinga blir registrert på mottakers konto i de mest ekstreme situasjoner, hvor begge parters bank tilhører den treige gruppa.. men som regel tar det bare en dag eller to. men husk at det er snakk om virkedager, og at helga (pluss helligdager) ikke regnes som en virkedag.

Lenke til kommentar
Det kan faktisk ta opptil en uke før betalinga blir registrert på mottakers konto i de mest ekstreme situasjoner, hvor begge parters bank tilhører den treige gruppa.. men som regel tar det bare en dag eller to. men husk at det er snakk om virkedager, og at helga (pluss helligdager) ikke regnes som en virkedag.

9458903[/snapback]

I tillegg må kanskje sjefene her sitte og manuelt oppdatere alle som har betalt.

Lenke til kommentar
THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!

OrderID/KID: *****************

1 x Ticket 540

1 x Ticket 540

1 x Ticket 540

Total: 1620

VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER

 

 

 

THIS ORDER IS NOT YET REGISTERED AS PAID!

OrderID/KID: *********************

1 x Ticket 540

Total: 540

VIEW PAYMENT INFORMATION FOR THIS ORDER

 

Jeg vil ikke ha den biletten som står nederst! Bare de 3 som står øverst i quoten. Og det går ikke ann å fjerne den nederste. Bare betaler jeg for de øverste og dropper den nederste da eller? Svar fort please, vil betale og bli ferdig med det.

9449406[/snapback]

Ja du gjør det, har selv bestilt 10 stk ved et uhell, men har kun betalt for de 5 øverste.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...