Gå til innhold

er buyscript lov?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det står LANets regler, og ettersom at det er de som styrer LANet bestemmer, kan de også velge regler.

Har ikke noe bedre forklaring jeg, dessverre.

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvor lang freezetime det er på de forskjellige LANene, men det er nok over 8 på alle sammen. Og når man er på LAN går alt mye fortere. Første skriker alle hvor mye penger de har, så sier tacc-leader om de skal ha eco eller ikke. De som trenger dropp bare sier ifra. Så starter runden tenker jeg.

Skrevet

Det er lov om du bruker de lovlige aliasene, dette er trossalt bare binds eks. bind "f1" deagle , så vil du få Desert Eagle om du trykker på f1. Men egentlig, hvorfor trenger du buyscript? tar 3 sekunder å kjøpe det du skal ha...

Skrevet
Det er lov om du bruker de lovlige aliasene, dette er trossalt bare binds eks. bind "f1" deagle , så vil du få Desert Eagle om du trykker på f1. Men egentlig, hvorfor trenger du buyscript? tar 3 sekunder å kjøpe det du skal ha...

9269373[/snapback]

jeg trenger ikke buyscript, jeg klarer jo helt fint å kjøpe uten.

Skrevet

Alt som kan brukes som fordel til deg, som ikke motstanderen din har/kan bruke kalles CHEAT, det er derfor ikke lov.

Alt som gir deg en uretferdig fordel er cheat... Det var vel setningen jeg lette etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...