Gå til innhold

Starcraft Broodwar på 22" widescreen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

No er eg kanskje litt på grensa til kva som vert akseptert som riktig trådstarting, men eg fyrer laus:

er det nokon her som veit korleis starcraft: broodwar ser ut på ein 22" widescreen LCD skjerm? Har tenkt til å kjøpe ein slik skjerm, men ettersom eg spelar mykje broodwar vil det vera eit litt dumt kjøp dersom det ikkje fungerer så bra. Mistenkjer at bildet vert choppa av i kantane?

Og er det ein stor ulempe med widescreen i rts-spel? Vert det for stort og uoversiktleg? Om nokon har erfaringar (gode som dårlege), del dei her!

(Og til moderatoren som ser raudt på dette tidspunkt, du kan gjerne stenge tråden når eg har fått svar :D )

Endret av olavrv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

broodwar funker fint på 22" det, jeg kjører det selv, og merker lite til at det er wide screen jeg har. oppløsninga er max 800*600, så anbefaler denne.

Skrevet
broodwar funker fint på 22" det, jeg kjører det selv, og merker lite til at det er wide screen jeg har. oppløsninga er max 800*600, så anbefaler denne.

9233518[/snapback]

hmm.. er dette blitt implementert i det siste? det har aldri gått an å skifte oppløsning i starcraft.

kjører selv på 22", og man må bli litt vant til det, men er ikke så ille som man tror

Skrevet

Jeg får ikke Broodwar til å passe skjermen min selv nå og jeg har ikke så forferdelig bred eller stor skjerm. Men for å svare på det andre spørsmålet ditt, det er ikke størrelsen på skjermen som gjelder, men hvor mange skjermer du bruker, Supreme Commander med dual screen = digg. :dribble:

Fra spøk til alvor, jeg får i alle fall litt problemer med å holde fokus i rts når skjermen er svær. Men det er sikkert fint i fps.

Skrevet

starcraft og brood war fyller hele skjermen her i alle fall. og jeg er rimelig sikker på at det er 800*600 oppløsning på det. men så har jeg nyeste patch da

Skrevet

Det er vel ikkje tvil om det, ei heller at det ikkje går an å forandre oppløysing.

Ok, så skjermen vert fylt i 1.15 altså? På min lille widescreen laptop (14") Vert bildet kappa av i kantane, også i denne patchen.

Nokon som kan leggje ut screenshot kanskje? :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...