Flamme73 Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jeg har IKKE gjort hele storyen, er bare der du får en motorsag for første gang og skal drepe han derre Gonzall eller noe sånt. Skjønner ikke hvordan jeg år tak i fly,helicopter eller båt. Jeg kjører rundt i Vice City men finner ikke et sted og få tak i disse kjøretøyene. Dette er på PC. Eller finnes det noen kode, hvis det finnes så kan noen skrive den opp for meg. Litt funny og fly i San Andreas(prøvde det oss en kamerat) og det står jo at det skal gå an og fly i VC. Kan jeg plz få litt kvikt svar.
Reeve Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Jeg har IKKE gjort hele storyen, er bare der du får en motorsag for første gang og skal drepe han derre Gonzall eller noe sånt.Skjønner ikke hvordan jeg år tak i fly,helicopter eller båt. Jeg kjører rundt i Vice City men finner ikke et sted og få tak i disse kjøretøyene. Dette er på PC. Eller finnes det noen kode, hvis det finnes så kan noen skrive den opp for meg. Litt funny og fly i San Andreas(prøvde det oss en kamerat) og det står jo at det skal gå an og fly i VC. Kan jeg plz få litt kvikt svar. 9232144[/snapback] Flyet er oppe ved filmstudioet på den øverste høyen mellom de to byene. Jeg mener du må komme ganske langt for at det skal ligge der.
steinar2000 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Gjør missions, da unlocker fly og båter etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå