Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08


Manx

Anbefalte innlegg

Tror ikke West Ham kampen har fått noe ny dato enda. Blir vel satt inn i en midtuke ett eller annet sted på nyåret en gang kan jeg tenke meg.

 

Edit: Det forøvrig en fin oversikt over den neste runden hvis du går "Runder" inne på spillet. ;)

9270664[/snapback]

Ooh, didn't know. Thanks. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sug meg i fletta for et dritspill. Halve laget skadet, og resten fikk gult kort eller ble byttet ut før 60min.

 

Edit: Ja du svarte faen, ikke kan jeg bytte ut alle disse evneveike idiotene heller uten at jeg må "kjøpe" overganger over fjortistromma :wallbash:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Føler meg råtten med 3 city-spillere nå, men får håpe at sven gøran ikke går på en mega-blemme og taper hjemme mot Derby. Håper for all del at United-forsvaret holder frem med å ikke slippe inn mål, så klatrer jeg noen plasser neste uke, ja :)

 

Van der Sar - Finnan, Ferdinand, Vidic, Johnson - Petrov, Hleb, Elano, Pedersen - Bianchi, Stokes.

Lenke til kommentar

Til glede for alle barna. Vet jo at jeg tross alt er et forbilde for dere små (Wh1te), så må vel gå foran med et godt eksempel :)

 

Edit: Jeg var forøvrig aldri med på dette tullet siden jeg tross alt viste at dette kom til å skje. Gi meg CS:S så skal jeg gruse dere.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Til glede for alle barna. Vet jo at jeg tross alt er et forbilde for dere små (Wh1te), så må vel gå foran med et godt eksempel  :)

 

Edit: Jeg var forøvrig aldri med på dette tullet siden jeg tross alt viste at dette kom til å skje. Gi meg CS:S så skal jeg gruse dere.

9278057[/snapback]

Den som er med på leken må tåle steken... Jeg ville også gjort det om jeg ikke hadde vært på 6.plass, men det blir nok min tur en eler annen gang. Viser bare dårlig sportsånd om du ikke gjør det... Men du gjorde det, så bra gjort :thumbup:

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
joina nettopp :cool:

 

navn: Messi United

 

lag:

                isaksson

g.jhonsen-vidic-agger-evra

 

malouda-fabregas-alonso-j.o.mikel

 

            wallcott-voronin

9278112[/snapback]

 

Isaksson er et heller dårlig valg siden han har brukket en finger og er ute i en seks ukers tid, du rekker sikkert å gjøre om på det før runden starter i kveld :)

 

Hadde han selv, men rakk å bytte før runden startet sist...

Lenke til kommentar
Isaksson er et heller dårlig valg siden han har brukket en finger og er ute i en seks ukers tid, du rekker sikkert å gjøre om på det før runden starter i kveld :)

 

Hadde han selv, men rakk å bytte før runden startet sist...

9278283[/snapback]

Takker :thumbup:

 

omrokerte litt

 

friedel

M.richards-vidic-agger-evra

malouda-fabregas-alonso-j.o.mikel

wallcott-pizarro

Lenke til kommentar

Den der "ikke i form" er en hvem er hvem liste på mitt lag. Jeg er bare sjeleglad jeg solgte Laursen. Men hadde jeg Bouma og Mellberg, yes I did.

 

Forøvrig sa jeg at jeg skulle legge prestisje i å være dårligste, jeg har nå vært dårligst. Nå er det vel egentlig best som står for tur.

 

@Sasab, jeg var da ikke med på denne leken. Jeg gjorde det kun så neste mann som faktisk var med ikke kan bruke det at jeg ikke gjorde det som en unnskyldning. Å jeg risikerer Pm's fra grinete 16'årige hormonbomber.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
@Sasab, jeg var da ikke med på denne leken. Jeg gjorde det kun så neste mann som faktisk var med ikke kan bruke det at jeg ikke gjorde det som en unnskyldning. Å jeg risikerer Pm's fra grinete 16'årige hormonbomber.

9278965[/snapback]

Jeg sendte deg ikke PM, og hadde heller ikke vurdert det... Og ikke kall meg hormonbombe takk...

 

Og du har jo vært med på spillet hele tiden. Selv om best/dårligst regelen ble lagt inn senere så gjelder den alle, eller hva? Sjekk førsteposten...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
@Sasab, jeg var da ikke med på denne leken. Jeg gjorde det kun så neste mann som faktisk var med ikke kan bruke det at jeg ikke gjorde det som en unnskyldning. Å jeg risikerer Pm's fra grinete 16'årige hormonbomber.

9278965[/snapback]

Jeg sendte deg ikke PM, og hadde heller ikke vurdert det... Og du har jo vært med på spillet hele tiden. Selv om best/dårligst regelen ble lagt inn senere så gjelder den alle, eller hva?

9279072[/snapback]

Jeg har vel heller aldri sagt at noen har gjort det heller, spillet ja. Tullete regler som innbefatter signatur/avatar nei. Jeg vedder kun om penger og sex, aldri med noe seriøst.

 

Nå måtte jeg faen me ty til fjortistromma for og luke ut skadede også, dette var max uflaks. Kun min drømmemann Arteta holdt det han lovet.

 

Å nå må du skjønne at jeg bare bitcher, å jeg bare spøker. Din hormonbombe :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Ok, da. Jeg forstår deg, men slike ting kan du si ifra om (at du ikke vil være emd på avatar-veddingen).

 

Hvor manger kroner har du brukt på spillet hittil?

9279117[/snapback]

Jeg har sagt at jeg ikke aktet og endre signaturen, men du ser hvor prinsippene flyver.

 

5. Å jeg gidder ikke bruke ei krone mer. :)

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...