Gå til innhold

Problemer med JazzPiper 650S


Anbefalte innlegg

Jeg er den lykkelige(?) eier av en Jazzpiper discman med støtte for Mp3. Og MP3 er den da svært bra på, selv om displayet er noe begrenset så gjør den en bra jobb. Men så fort jeg skal sette inn en musikkcd, så klikker den totalt. 3 av 5 tilfeller klarer den ikke å lese cd`en, den står bare å spinner. Når den først leser cd`en så leser den ofte bare enkelte spor, og de den leser hakker og skurrer. Dette er ett utrolig irritasjonsmoment for meg, da jeg bruker utrolig mye originale cd`er. Cd`ene er det ikke noe feil på, de fungerer på andre discman, i stereoen, i bilen og er ripefrie. Helt NYE cd`er kan være vanskelig å spille av.

 

Men MP3...det klarer den knirkefritt. Prøver jeg å brenne en musikkcd på en datacd, så hakker den, så det virker som den rett og slett har problemer med å lese musikkcd`er i all forstand.

 

Noen andre som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg har ein slik, har ikkje brukt det til å spille vanlige cd`en. men har brukt den til mp3. problemet som eg har med den er at den hopper over mangen track, stopper ofte opp.

eg hadde ein først som klikka fulstendigt han tellte opp atlle trackene og så skjedde ikkje noko meir, så eg sendte den tilbake og fekk ny som heller ikkje funker heit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...