Gå til innhold

Neverwinter nights 2, noen tips til gode moduler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tip:

Spill Neverwinter Nights (1) isteden....MYE MYE MYE bedre. Der får du ufattelig mangen bra mods!

9232759[/snapback]

Du svarer ikke på det OP spør om, da.

Uansett: Her er en liste over mods som har kommet ut til NWN2:

http://nwn2forums.bioware.com/forums/viewt...76115&forum=111

Fritt valg. Er ikke mange multiplayer mods ennå, desverre.

Ja var mange bra mods til NWN1, men er ikke så interessant og spille opp igjen de.

Ble utrolig skuffa når jeg kjøpte NWN2, spillte det vel ca 2 timer før jeg la det på hylla. Var nesten uspillbart pga lagg, og kameraføringen var helt på bærtur.

Tok det frem igjen her om dagen når jeg så det var kommet mange patcher siden sist.

Nå har jeg storkost meg så langt i singleplayer delen,og synes det er fullt på høyde med NWN1.

Kharan, jeg fant også den lista der. Lasta ned noen av de, men er veldig lite rollespill og mest hack'n slash ser det ut til. Mange av de var også veldig korte, 1-2 timer.

Leste på forumet at det skal komme noen gode moduler fremover, så får vel bare vente og se om det blir noe av.

Sjekk ut denne. Det er antakelig nettets største community site for NWN og NWN 2: NWNVault

Mye bra moduler der.

EDIT: Må legge til at de største av modulene er enda ikke ferdige men du kan spille beta versjoner av dem. Red Hand of Doom og Pool of Radiance Remastered ser ut til og bli bra. Jeg har prøvd dem og når de har fått gjort dem helt ferdige så blir de antakelig veldig bra.

Endret av RougeAlien
Da NWN2 kom ut var det store problemer, dårlig ytelse selv på toppmoderne PCer, og slikt. Nå som spillet har blitt patchet opp er det hele ganske bra. En heller fengende historie også, i tillegg til mange fargerike personligheter. Tommelen opp for NWN2!

9236577[/snapback]

Helt enig der ja! \m/

Ja var mange bra mods til NWN1, men er ikke så interessant og spille opp igjen de. 

Ble utrolig skuffa når jeg kjøpte NWN2, spillte det vel ca 2 timer før jeg la det på hylla. Var nesten uspillbart pga lagg, og kameraføringen var helt på bærtur.

Tok det frem igjen her om dagen når jeg så det var kommet mange patcher siden sist.

Nå har jeg storkost meg så langt i singleplayer delen,og synes det er fullt på høyde med NWN1.

Kharan, jeg fant også den lista der. Lasta ned noen av de, men er veldig lite rollespill og mest hack'n slash ser det ut til. Mange av de var også veldig korte, 1-2 timer.

Leste på forumet at det skal komme noen gode moduler fremover, så får vel bare vente og se om det blir noe av.

9234333[/snapback]

Kameraet er vel noe med din egen innsikt i ting som person, men at spillet "lagger" (hvor kommer det ordet fra?) er bare tull! trenger man å spille det i høyeste oppløysning med mest mulig eyecandy da? *sa gutten som spillte det med 800x640 og med en detalj tilnærmet lik null*

Man kan faktisk nyte spill uten at det ser fantastisk realistisk ut

Og nå synes jeg det er på tide å faktisk svare på trådstarterens spørsmål for oss alle!

NWNvault (tror jeg det var)(og som har blitt nemnt før her i tråden), er en meget bra side for mods og diverse ekstras. Men har du lite å gjør på for tiden så kan du lage din egen med nwn toolset. Jeg gjorde det til avsluttende prosjekt på skolen.. Ble jo ganske bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...