krbalto Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Hadde tenkt meg en "skolebærbar", men har en 2,5" harddisk allerede og 1gb minne, Er det noen steder man får kjøpt bærbare konfigurert NØYAKTIG slik jeg vil ha den? uten harddisk, minne og OS? (Har ikke bruk for OS heller) Tviler litt på det da... Evnt: Får man kjøpt fra dell uten os? og hvor mye trekker dem ifra prisen? hvis det da er mulig... Vil egentlig ha en billigst mulig bærbar, skolearbeid, og endel barnespill.. Angrer litt på at jeg ikke slo til på weekendtilbudet komplett hadde forrige helg. DEn fra Fujitsu siemens, tror det var 3495.- Og vil dere anbefale bærbare fra greentech.no? Mvh Endret 7. august 2007 av krbalto
rolax Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Tror det nærmeste du kommer er halvfabrikerte, og da må du har med noen form for HDD osv. OS er det eneste du ikke trenger å kjøpe. Edit: Her er et eksempel: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....q=st%3a10520949 Endret 7. august 2007 av geiremann
ventle Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Netshop selger flere av zepto-modellene uten "innmat" (minne, harddisk, cpu). Gå inn på netshop.no og søk på 'barebone'. I USA gir Dell muligheten til å få refundert prisen på windows-lisensen hvis du takker nei til EULA'en ved første gangs oppstart. Her hjemme vil jeg anta du kan få kjøpt maskiner uten OS hvis du ringer inn bestillingen. geiremann: bilder i sig er forbudt... Endret 7. august 2007 av ventle
krbalto Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Takker for svar. Men både den fra multicom og de fra netshop blir for dyre. Tenkte meg billigst mulig, noe i prisklassen 3-4000.- , da komplett pc, ikke nødvendigvis OS. Angrer på at jeg ikke kjøpte den fra komplett til 3495.-... Får man kjøpt bærbar fra dell uten os? Ser at dem har Vostro 1000 til 3350.- + mva og frakt, hvis man får trekt i fra vistaen, hvor mye tror dere det blir? Er vel noe fra dell.no eller fra greentech som jeg går for.. Mvh
WildRover Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Jeg spurte i dag på dell-chat om man kunne få xps 1330 uten os men dette var ikke mulig.. Det er jo veldig dumt hvis man allerede har os! Tok han feil eller kan noen bekrefte dette?
krbalto Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Jeg spurte i dag på dell-chat om man kunne få xps 1330 uten os men dette var ikke mulig.. Det er jo veldig dumt hvis man allerede har os! Tok han feil eller kan noen bekrefte dette? 9229793[/snapback] synes å huske at noen her på forumet har sagt at man kan få kjøpt bærbare fra dell uten os. Noen som kan hjelpe oss her? Får sikkert ringe dell i morgen. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå