Gå til innhold

HTC Touch med iPhone skin. Noen som har gjort det?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å bytte ut min Sony Ericsson P990 til fordel for en HTC Touch. Jeg er jo en Apple mann og hadde aldri trodd at en Windows mobil skulle appelere til meg, men må si at HTC Touch er en verdig ventekandidat til iPhone kommer til Norge.

 

Er det imidlertid noen som har klart å "skinne" opp sin HTC Touch med wisbar advance beta for Windows Mobile 6?

I så fall kan du ta bilde av den samt fortelle litt om hvordan det oppleves.

 

På forhånd takk!

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg vurderer å bytte ut min Sony Ericsson P990 til fordel for en HTC Touch. Jeg er jo en Apple mann og hadde aldri trodd at en Windows mobil skulle appelere til meg, men må si at HTC Touch er en verdig ventekandidat til iPhone kommer til Norge.

 

Er det imidlertid noen som har klart å "skinne" opp sin HTC Touch med wisbar advance beta for Windows Mobile 6?

I så fall kan du ta bilde av den samt fortelle litt om hvordan det oppleves.

 

På forhånd takk!

 

Tom

9225456[/snapback]

Har ikke testet det ut, men jeg kan ikke se noen problemer med bruken av dette skin/programmet. Siden vi snakker et program som er skrevet for Windows Mobile kommer det til å virke på alle enheter uansett produsent av hardware, dette er ikke IPhone vet du ...

Foreløbelig er jeg glad i det originale utsenende på Touch, men siden vi snakker om Windows han jeg forandre det om jeg får lyst ...

 

Tobias

Endret av TobiasAbrahamsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...