annihiLius Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Jeg går på vt med noen kamerater og vi snakker mens jeg er i windows. Så skal vi spelle cs og når jeg kommer inn på cs så lagger vt, jeg hører ting 2 min etter at det er sakt. Når jeg går ut av cs igjen så funker det helt fint. Jeg har prøvd og restarte pcen, og reinstalle ventrilo. Noen som vet årsaken?
annihiLius Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Har bra ping på serveren 20-30, men får plutselig 1600 ping på vt, så går jeg ut i windows og da roern seg ned til 10-20
Jooakim Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Hmm, merkelig problem. Jeg har brukt Ventrilo+cs mye og har aldri opplevd noe slikt. Prøv å last ned NetLimiter (google det) og sjekk hvor mye båndbredde vt/cs tar. Noe andre råd kan jeg ikke komme på for øyeblikket. Lykke til!
annihiLius Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 hmm.. hva skal jeg gjør når jeg finner ut det da? hadde ikke dette problemet igår.. kom nå :S
annihiLius Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Nei, men jeg tror jeg fant det ut. Skrudde av MSN, og da så det ut som om det funka, men er ikke sikker, og kan det være det som var problemet?
Krikky Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Pleier det ikke å være cs som laggger når du har på vt, og ikke motsatt a?? Men det er sikkert best om du kun har oppe ventrilo og cs, sånn at pc'n får jobbet litt mer med de soesifikke programmene
Mr. Fiskum Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Dette skjer til meg og, men det er fordi pappa er så smart å har fiksa md ip-tlf, men da lagger det på allt som trenger internett-tilgang.
annihiLius Skrevet 8. august 2007 Forfatter Skrevet 8. august 2007 Jeg har ikke IP-telefoni, men fant ut at det var MSN som gjorde sånn at det lagget. og det lagga ikke i cs men ventrilo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå