Celusion Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Hver gang jeg dobbeltklikker på "medival2 ikonet" for å spille får jeg denne beskjeden. Dette begynnte etter at jeg patchet til den siste... Ja, spillet er selvfølgelig kjøpt i butikken http://img61.imageshack.us/img61/2513/probmedmedievalnx2.jpg Noen som har peiling? takker
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Det eneste rådet mitt er å re-innstallere spillet.
Celusion Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 er det mulig å reinstallerer spillet men samtidig ta vare på profilene..? Jeg har kommet ganske langt som Spania nå, og vil nødig miste det.
magicgunnar Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 er det mulig å reinstallerer spillet men samtidig ta vare på profilene..?Jeg har kommet ganske langt som Spania nå, og vil nødig miste det. 9224444[/snapback] Tror det skal være mulig å ta vare på savingene dine, bare finn dem i riktig mappe, kopier de til et annet sted og tilbake igjen etter at du har installert på nytt. Feilmeldingen din ser akkurat ut som en jeg pleier å få, min får jeg når jeg putter inn cd'en og den kjører autorun og ikke når jeg har cd'en i når jeg starter maskinen, eller var det omvendt? Men har aldri hatt noen problemer med den, trykker bare continue.
Celusion Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 jaokei, tusen takk Jeg får det når cd'en står i og jeg dobbeltklikker for å starte spillet jeg da! Men siden det ikke er noe problem, så gidder jeg heller ikke å gjøre noe med det. tusen takk
magicgunnar Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 jaokei, tusen takk Jeg får det når cd'en står i og jeg dobbeltklikker for å starte spillet jeg da! Men siden det ikke er noe problem, så gidder jeg heller ikke å gjøre noe med det. tusen takk 9224614[/snapback] Det har ikke vært noe problem for meg iallfall... men man vet jo aldri, det kan godt hende det fører til ett eller annet i spillet som jeg ikke har merket...
Celusion Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 når jeg spilte istad, gjorde jeg masse og kom langt og bra.. Og når jeg skulle ta over en annen by, så hang spillet seg...bare loadet hele tiden, også trykket jeg enter og da ble jeg bare kastet ut av spillet liksom. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre men.
magicgunnar Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 når jeg spilte istad, gjorde jeg masse og kom langt og bra..Og når jeg skulle ta over en annen by, så hang spillet seg...bare loadet hele tiden, også trykket jeg enter og da ble jeg bare kastet ut av spillet liksom. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre men. 9225014[/snapback] Vanskelig å si.... du kan jo prøve å ta ut cd'en mellom hver gang du spiller, altså starte spillet med autorun og se om det hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå