Gå til innhold

Nokia 6610: Hvordan fjerne "Telenor" teksten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Siemens kan man løse dette problemet på to forskjellige måter, aner ikke om det funker med Nokia.

 

Metode 1: Bruk en transparent 1x1 GIF som logo. Operatør-navnet forsvinner og bakgrunnsbildet blir synlig gjennom logoen

 

Metode 2: Gå til nettverksinnstillingene og endre navnet på nettverket fra f.eks 'Telenor' til ' ' (space)

Lenke til kommentar

Jeg lastet først ned en blank opertørlogo og fikk deretter et hvitt retangulært felt tvers over skjermen. Ikke særlig pent. Gikk deretter til Eurobate og fant løsningen: Send "Slett" til 1938. Dette funket. Nå bruker jeg mine egne digitale bilder uten skjemmende tekst. Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg lastet først ned en blank opertørlogo og fikk deretter et hvitt retangulært felt tvers over skjermen. Ikke særlig pent. Gikk deretter til Eurobate og fant løsningen: Send "Slett" til 1938. Dette funket. Nå bruker jeg mine egne digitale bilder uten skjemmende tekst. Lykke til.

 

Du mener det funker? Har det virket på flere med Nokia telefoner?

 

Fra Eurobate sin logo sider:

Du kan bare ha én logo i telefonen din - for å endre den må du bestille en ny logo, eller du kan sende SLETT til 1938 (du vil da få tilbake den orginale logoen fra din operatør).

 

Det virker på meg som om man kun får tilbake "Netcom GSM", "Telenor" eller hvor du måtte leie nett i displayet. Håper jeg tar feil, men :D

Lenke til kommentar

Nope... Har prøvd det... Og det med å sende slett til 1938 var ikke morro... Fikk en dårlig logo hvor det stod "For å slette, trykk lagre" og så bilde av et smiley-fjes.... 15 spenn eller no?

 

Tror ikke den Telenor-teksten som er i bakgrunnen er noen logo, bare ren tekst slik som klokka og datoen på displayet... Men det må da gå ann å fjerne den på en eller annen måte?

Lenke til kommentar

Ja, Imopheim, veldig artig... Sånt kan man spare seg for i et seriøst forum! :grumpy:

 

Jeg har et lite tips, men vet ikke om det funker... Dette gjelder Nokiaer for å fjerne operatørlogoer: *#67705646#

Har ikke fått det til å funke på min 6610, men...

 

Fant det på www.twilightwap.com. Finnes også for andre merker enn Nokia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...