Gå til innhold

Packard Bell Easynote MX36U061


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal kjøpe en bærbar pc til det forekommende skoleåret. Maskinen skal jeg bruke som skole-pc. Men jeg vil gjerne installere FM (Football Manager) på det.

 

Denne maskinen jeg ser på er på tilbud hos Lefdal til 5995,- , men jeg kjøper den neppe der.

 

Spesifikasjonene på den er :

 

Prosessor: Intel Core Duoe T2080, 1,7 GHz

Lagringsplass: 160GB

Internminne/RAM : 2 GB

Skjermkort: ATI X1100

Trådløstnettverk 10/100

 

Ekstra-funksjoner: innebygget webkamera, nummerisk tastatur og minnekortleser.

 

Dette er spesifikasjonene som er oppgitt. Jeg kommer mest sannsynlig til å kontakte St@rtIT for å høre om de har en lignende maskin i samme prisklasse. Jeg skal selvfølgelig forhøre meg om det følger med Office-pakke, antivirus og brannmur og om det er mulig med utvidet lagringsplass (selv om det ikke blir veldig nødvendig).

 

 

Men først vil jeg gjerne høre deres meninger generelt om Packard Bell, og gjerne om dere har noen formening om denne modellen.

 

På forhånd, takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal selvfølgelig forhøre meg om det følger med Office-pakke, antivirus og brannmur og om det er mulig med utvidet lagringsplass (selv om det ikke blir veldig nødvendig).

9213210[/snapback]

Det er vel noen år siden OFFICE pakken fulgte med maskiner? Ihvertfall om du vil ha 07 versjonen koster den jo en liten slump penger den å.

 

Antivirus kan du være heldigere med, men ikke hos lefdal. der koster det deg 349 for en NORTON INTERNET SECURITY 07 pakke som gjelder ett år.

 

Maskinen i seg selv gir mye PC for 5995, så løp og kjøp om du trenger en nå :)

Lenke til kommentar
Jeg skal selvfølgelig forhøre meg om det følger med Office-pakke, antivirus og brannmur og om det er mulig med utvidet lagringsplass (selv om det ikke blir veldig nødvendig).

9213210[/snapback]

Det er vel noen år siden OFFICE pakken fulgte med maskiner? Ihvertfall om du vil ha 07 versjonen koster den jo en liten slump penger den å.

 

Antivirus kan du være heldigere med, men ikke hos lefdal. der koster det deg 349 for en NORTON INTERNET SECURITY 07 pakke som gjelder ett år.

 

Maskinen i seg selv gir mye PC for 5995, så løp og kjøp om du trenger en nå :)

9213441[/snapback]

 

 

Ja, det er noen år siden. Jeg er ikke helt komfortabel med de nye greiene, liker best gode gamle Word!

 

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe hos lefdal, da det kan bli vanskeligere å få den reparert enn hos St@rt-IT.

 

Jeg syntes også at det var en ganske god pris for en pc med de spesifikasjonene (uten at jeg skal påstå at jeg kan noe om data).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...