langtongting Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Sitter her å ser på Kartet over lotro midgard og må si at dette er litt av de som byr meg imot å starte med dette spillet. Jeg holder nå på å lese boken og, og der kommer avstandene virkelig frem. F.eks tar det Frodo med følge, flere dager å komme igjennom gammelskogen. Det tar ca 2 uker å komme fra Bree til Rivendell. (Under Beta`en, tror jeg jeg brukte 30-45min på denne strektningen) Jeg forventer selvsagt ikke at avstandene i spillet skal på noen helst måte være realistiske, men når en ser på gammelskogen, så regner jeg med at det tar ca. 10min å løpe igjennom der og det er for lite. Utviklerene burde lagt inn litt generert verden i dette spillet i steden for å detaljelage hver meter, for fin er Midgar i dette spillet, det er det ingen tvil om. Jeg lurer på hvor stort slettelandskapet i Rohan kommer til å bli? Det burde bli stort, men jeg frykter at det blir en liten plen det også. Må si jeg er litt skuffet på dette punktet.
Betenkt Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 De kunne spandert på seg flere ansatte... hadde bare vært å adde litt land.. sletter = gress! Hvor vanskelig kan det være å lage noen ekstra bakker med GRESS?
Xtra Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) Det du ønsker finnes ikke i LOTRO. Det virker som om du allerede har bestemt deg for at spillet er dårlig, så hvorfor skal vi prøve å overbevise deg? Spillet har en rekke "feil", men mapstørrelsen er ikke av de større feilene de har gjort. Mappet har en OK størrelse, mener jeg. Hvis det skulle tatt 14 dager ("rl") på å dra fra Bree til Rivendell, hvor mange tror du hadde giddet å spille spillet da? Endret 5. august 2007 av Xtra
Betenkt Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Det du ønsker finnes ikke i LOTRO. Det virker som om du allerede har bestemt deg for at spillet er dårlig, så hvorfor skal vi prøve å overbevise deg? Spillet har en rekke "feil", men mapstørrelsen er ikke av de større feilene de har gjort. Mappet har en OK størrelse, mener jeg. Hvis det skulle tatt 14 dager ("rl") på å dra fra Bree til Rivendell, hvor mange tror du hadde giddet å spille spillet da? 9212566[/snapback] POENG! Men de kunne speeda opp døgnene for eksempel slik at det sku virke som at det tok LITT tid å dra LANGT, ikke sant.. Har egentlig brydd meg lite om dette, men når han nevner det, vel.. Kan ikke si at jeg ikke bryr meg nå, men det er ingen stor sak...
langtongting Skrevet 5. august 2007 Forfatter Skrevet 5. august 2007 (endret) Det du ønsker finnes ikke i LOTRO. Det virker som om du allerede har bestemt deg for at spillet er dårlig, så hvorfor skal vi prøve å overbevise deg? Det var en subjektiv mening angående størrelsen på Midgard som jeg luftet her for å få noen tilbakemeldinger fra andre om hva de synes, blant annet Din. Ellers har spillet en del sterke sider også, men jeg mener at Turbine har vært litt for perfeksjonister, de kunne heller i mine øyne ha laget litt mer sletteland og skog. Det blir litt som en meget delikat og dandert hovedrett der man legger mer vekt på at det skal se bra ut og smake utsøkt isteden for å lage en god ordtlig porsjon. Spillet har en rekke "feil", men mapstørrelsen er ikke av de større feilene de har gjort. Mappet har en OK størrelse, mener jeg. Hvis det skulle tatt 14 dager ("rl") på å dra fra Bree til Rivendell, hvor mange tror du hadde giddet å spille spillet da? Om du leser hva jeg skrev, ville du sett at jeg ikke forventet slike enorme avstander, men at de kunne økt det en smule. Endret 5. august 2007 av langtongting
Xtra Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Det du ønsker finnes ikke i LOTRO. Det virker som om du allerede har bestemt deg for at spillet er dårlig, så hvorfor skal vi prøve å overbevise deg? Det var en subjektiv mening angående størrelsen på Midgard som jeg luftet her for å få noen tilbakemeldinger fra andre om hva de synes, blant annet Din. Ellers har spillet en del sterke sider også, men jeg mener at Turbine har vært litt for perfeksjonister, de kunne heller i mine øyne ha laget litt mer sletteland og skog. Det blir litt som en meget delikat og dandert hovedrett der man legger mer vekt på at det skal se bra ut og smake utsøkt isteden for å lage en god ordtlig porsjon. Spillet har en rekke "feil", men mapstørrelsen er ikke av de større feilene de har gjort. Mappet har en OK størrelse, mener jeg. Hvis det skulle tatt 14 dager ("rl") på å dra fra Bree til Rivendell, hvor mange tror du hadde giddet å spille spillet da? Om du leser hva jeg skrev, ville du sett at jeg ikke forventet slike enorme avstander, men at de kunne økt det en smule. 9213900[/snapback] Det var selvsagt for å sette på det spissen, men de fleste vil ha det slik det er nå, enkelt. Jeg er også enig i at landskapet som er ingame nå, ser fantastisk bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå