Gå til innhold

Billig hosting med PHP/MySQL


madompa

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er veldig fornøyd med Domeneshop.no, men nå skulle jeg gjerne hatt en løsning med beskjeden plass + PHP/MySQL. Jeg vil ikke bruke så mye penger, og synes det er "sløsing" å bruke penger på 100 MB (som er det laveste Domeneshop tilbyr med PHP), når jeg ikke trenger mer enn en tiendel. Noen som har vet om en løsning som kan passe for meg, og som også er "til å stole på"? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
One.com: 1 GB lagringsplass, massevis av e-post kontoer, PHP 4 og 5, MySql +++ for 10,- i måneden = 120,- i året + 100,- for domenet + 100,- for registreringen = 320,- første året, også blir det 220,- de påfølgende årene. Meget billig :)

 

Ellers kan jeg jo nevne Hotserv.dk som er gratis, men du blir da uten domene og en noe ustabil server etter min mening.

9210727[/snapback]

Høres bra ut, takk ;)

 

 

Sorry for posting feil sted..

Lenke til kommentar

Har ganske dårlig erfaring med One.com. De er billige, ja. Men det er mange restriksjoner der, og du får ikke bruke noe særlig ytelse. For eksempel bannet de meg en gang når jeg hadde automatisk backup på. Ikke får vi ta bruk av automatisk backup som de tar (noe som aiso tillater). Jeg vil heller anbefale subsys.no eller aiso.net. De er dyrere, men her får du bruke det du betaler for og de er mer seriøse.

Lenke til kommentar

Subsys har hvertfall jeg god erfaring med. Tilbyr det meste man måtte trenge og litt til, til en fair pris. Her får man god service også. De svarer rimelig raskt på mail, og er generelt sett hyggelige. Har sålangt ikke hatt problemer med dem.

 

Edit: Subsys har servere i Norge, og du får dermed også god responstid til serveren.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Har ganske dårlig erfaring med One.com. De er billige, ja. Men det er mange restriksjoner der, og du får ikke bruke noe særlig ytelse. For eksempel bannet de meg en gang når jeg hadde automatisk backup på. Ikke får vi ta bruk av automatisk backup som de tar (noe som aiso tillater). Jeg vil heller anbefale subsys.no eller aiso.net. De er dyrere, men her får du bruke det du betaler for og de er mer seriøse.

9224115[/snapback]

Men det bør vel gå greit til en enkel CV-/kontakt-side? Subsys var for dyr på det billigste, selv om du får mer for pengene enn Domeneshop, og jeg vil gjerne ha fra en norsk leverandør (betaler med pappa sitt kredittkort ;) hehe)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...