Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HP PC-skjerm blir bare svart helt uten videre :S


Anbefalte innlegg

vet ikke om dette er dette er rett sted å poste på.. men fant ikke noe kun til skjerm

 

problemet er det at skjermen min blir svart nesten hele tiden når jeg håler på med noe, da må jeg skru av og på skjermen, åså virker den i 5 min eller noe sånt så må jeg gjenta det..

noen som vet hva det kommer ? er litt stress å sitte å skru av og på skjermen når jeg spiller ??

 

trenger hjelp så fort som mulig

Endret av Baleksander
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet ikke om dette er dette er rett sted å poste på.. men fant ikke noe kun til skjerm

 

problemet er det at skjermen min blir svart nesten hele tiden når jeg håler på med noe, da må jeg skru av og på skjermen, åså virker den i 5 min eller noe sånt så må jeg gjenta det..

noen som vet hva det kommer ? er litt stress å sitte å skru av og på skjermen når jeg spiller ??

 

trenger hjelp så fort som mulig

9206901[/snapback]

Det høres nesten ut som om det er strømsparefunksjonen i skjermen som får beskjed om å la skjermen gå i sparemodus. Sjekk at skjermkabelen din er skikkelig skrudd fast i begge ender slik at det er kontakt på alle pinner. Sjekk evt. også hva som er enablet under APM Configuration i setup, eller sett alt til default. I Windows, under "Egenskaper for strømalternativer" (Power Options på engelsk) kan du sjekke at ikke skjermen er satt til å slå seg av etter veldig kort tid. Du kan evt. sette Strømoppsett (Power schemes) til alltid på. Håper noe av dette løser ditt problem.

Lenke til kommentar
Det klikker ennå verre nå en det den gjorde før :S blir helt galt nå skjer det vert minutt :S

kan jo ikke bruke pcen lenger...

 

Trenger hjelp FORT !! han blir svart hele tiden plz hjelp meg :S

9219227[/snapback]

Det er jo litt vanskelig å hjelpe deg når du ikke kommenterer eller bekrefter om du har gjort noe av det jeg nevnte. Å bare hyle om hjelp uten å kommunisere til noen som forsøker å hjelpe blir for dumt. Håper du finner en løsning, men jeg kan dessverre ikke hjelpe så lenge ingen bekreftelse på om mine forslag er forsøkt kommer i retur.

 

Edit: Et siste forslag!

Jeg ville kanskje forsøkt om skjermen virket på en annen PC (les skjermkort). Hvis den oppfører seg likt også der snakker vi om en defekt skjerm og mulig garantisak, alt etter hvor gammel skjermen er.

Endret av vidaremil
Lenke til kommentar
Det klikker ennå verre nå en det den gjorde før :S blir helt galt nå skjer det vert minutt :S

kan jo ikke bruke pcen lenger...

 

Trenger hjelp FORT !! han blir svart hele tiden plz hjelp meg :S

9219227[/snapback]

Det er jo litt vanskelig å hjelpe deg når du ikke kommenterer eller bekrefter om du har gjort noe av det jeg nevnte. Å bare hyle om hjelp uten å kommunisere til noen som forsøker å hjelpe blir for dumt. Håper du finner en løsning, men jeg kan dessverre ikke hjelpe så lenge ingen bekreftelse på om mine forslag er forsøkt kommer i retur.

 

Edit: Et siste forslag!

Jeg ville kanskje forsøkt om skjermen virket på en annen PC (les skjermkort). Hvis den oppfører seg likt også der snakker vi om en defekt skjerm og mulig garantisak, alt etter hvor gammel skjermen er.

9221950[/snapback]

 

 

Jeg har prøvd det du sa og det fungerte ikke ... ellers hadde jeg jo ikke skrevet hjelp på nytt vettu. Det siste forslage hørrtes fornuftig ut jeg skal prøve det, tar kontakt hvis det ikke skjer på andre maskiner en min..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...