LarZen Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Jeg ler meg nesten ihjel når jeg leser her slik. Det høres nesten ut som di fleste av dere har valgt feil sjanger å spille altså! GuildWars hadde nok vært bedre for dere. Eller hva med minesveiper?
Gjest member-60584 Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) de som spiller og raider purely for loot blir jo fista hver expansion. men for de som faktisk spiller spillet for å at de synes det er morsomt å drepe bosser i PvE eller players i PvP har nok ingenting i mot expansion. personlig spiller jeg kun for PvP og skaffer items kun for å ikke bli outgeara. akkurat nu sitter jeg på 493 resilience som rogue med full epic arena gear. har ingenting imot at alt gearet mitt blir useless i expansion. vet enda ikke om jeg faktisk blir å spille expansion. er mange andre spill i fremtiden. Endret 5. august 2007 av member-60584
neoman Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Syns det høres rart ut at kil jaden kommer før lich king som boss. Uansett sunwell blir nok en spennende instance:)
Dewd Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) Btw, på traileren så jeg ikke noe flyvende mount, kommer vi bare til å rofle rundt med ground mounts i Northrend? Håper i såfall på en ny epic ground mount med 280% speed. 9206149[/snapback] I filmen sier han faktisk at flying mounts kan bli brukt i Northrend, vertfall som en av to måter å komme seg opp til Dalaran. Edit: 02:31 - So it's gonna be floating above in the air, above the zone. Now you'll be able to access it from the ground, or from flying mounts, either way. Endret 5. august 2007 av Dewd
Kiruk Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Jeg kommer til å prøve å få min kjære Tauren Druid til 70. Så lenge jeg koser meg med spillet ser jeg ingen grunn til å slutte.
Faber Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 blir nok å få rogue til 70:) lenge til den kommer så har jo god tid
lolvik Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 de blir vell å legge til tidenes jalla content- 500 % flying mount, 18 000g training. Virker som klassisk blizzard.
v-gard Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Tror nok jeg kommer til å levle opp enten warrioren min (lvl 44) eller roguen min på Sylvanas (38).. vet ikke enda.
Entity extraction Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg tror ikke denne expantion vil medføre det samme som TBC medførte for mange guilds. Fra 40 man raiding til 25 man raiding tok knekken på mang en guild. Denne gangen tror jeg guilds er mer forberedt på eventuelle endringer. Det går nok mer på motivasjonen til folk. Orker man en expantion til, med alt det medfører. Selv vet jeg ikke, tar det som det kommer Inntil expantion kommer blir det vel rince & repeat. Gjør det samme jeg gjør hver uke. Endret 6. august 2007 av vetle
TheScorp Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Personlig så synes jeg at det er alt for tidlig med en expansion. Mest fordi jeg ikke har fått sett Mount Hyjal, og Black Temple, og endel fordi jeg er redd for å få den samme driten med at folk plutselig ikke gidder å raide mer fordi "Det er jo ikke vits lenger". I tillegg så virker det hele litt "rusha" (?). Plutselig var jo Hero Class på tapeten igjen, i tillegg til siege weapons. Halaa anyone? >.< Siege weapons blir vel instanced BG tenker jeg. Men men. I tillegg så liker jeg ikke det faktum at Blizzard ser ut til å glemme av Azeroth og Outlands, akkurat som de glemte Azeroth i TBC. Joda, noen små forandringer høres det ut som det blir, men de kommer like fullt til å bli "levle" zoner igjen. Og en ting til, sett fra ett RP aspekt av spillet...Flytte Dalaran? JÆVLAR! Men men, jeg er igrunnen lei av wow i utgangspunktet, så tror kanskje jeg pakker sekken og prøver meg på andre jaktmarker!
bjorns_1 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Northend er nordre delen av Azeroth, og loren har dem nokk full kontroll over. Er jo dem som lager den.
Zartok Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg er både negativ og positiv til expantion. Man mister litt gear som man har brukt litt tid på, men se det på den lyse siden. Sånn som meg f. eks så ser jeg på dette som en mulig het til å rerolle en class jeg ikke har prøvd high-end enda. Og det kommer nye realms, hvor gøy er det ikke å være en av de første til 80 og med ny realm så er alle klasser nødvendige så da trenger man ikke å tenke på at man må lage en class fordi folk trenger det til guilden ^^ ¨ Keep your heads up! Mvh, Zartok
Dʋgɢtung Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg hadde nesten glemt rotteracet til level 80. Det er jo alltid like spennende å følge med hvem som blir server-first - både på eksisterende realms og nye realms. Jeg skal imidlertid IKKE engang prøve på det
bjorns_1 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Gleder meg til å levle til 80 jeg Oppdage nye ommeråder, gjøre nye instancer, mange nye quest. Ny lore og følge med på. Dette blir br a:)
Zartok Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 "Gleder" meg til å lvle 1-60 som jeg har gjort 6 ganger og 60-70 som jeg har gjort 4... Jaja.. har iallefall en ide om hvordan jeg kan bli en av de 100 første til 80 da :> Btw.. Noen som tenker på å lvle fort på en ny realm? sånn at vi kan start planlegging om hvilke class / race / guild / faction vi skal velge? :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå