Gå til innhold

Two Worlds ferdig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Advarsel! Spoiler for de nyeste

Jeg kjøpte Two worlds for en god stund siden nå, og har akkuratt fullført kampen mot Gandohar. Og det som skjer da, er at rett etter jeg har banka Gandohar, er at jeg plutselig blir sendt ut til menyen igjen!?!??! Ingen Credits ellernoe som helst! Noen som har opplevd dette? Har prøvd flere ganger nå, men det samme skjer hver gang, selv om jeg velger å joine Gandohar :ermm:

HJEEEELP!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er nok mulig ferdig ja. Hoved questen er "bare" ca 20 timer sier di i en interveiw.

Pointet er jo at du skal "multitaske" og gjøre side quests og da....

Og takk for du ødla spillet for meg....bruk spoiler "skjul" funksjonen! Helt unødvendig å si at du banket han for problemet ditt!

Endret av nosync
Skrevet (endret)

Jojomensann..

Desverre er det en vanlig "bug" i dagens spillindustri at spillene sendes ut blandt oss dødelige med opptil flere grove feil. Dette blir rettet opp for det meste etterhvert ved å gi ut patcher (mest vanlig for PC) som skal sørge for at spillet blir en bedre opplevelse for deg og meg. Ja, faktisk hender det at noen spill blir utgitt ETTER at første patch er kommet til det..

Når det gjelder Two Worlds har det hittil kommet fire patcher, og den siste versjonen (Patch 1.4) er nokså omfattende. Når denne er innstallert må man starte med helt blanke ark (ny figur) fordi denne patchen rokkerer om på så veldig mye i spillet.

For å få den beste opplevelsen med dine spill er det smart å følge litt med, slik at du alltid har den siste patcen innstallert.

Dette gjelder også for PC-spillet Two Worlds..

Endret av Helgenen
Skrevet
Og takk for du ødla spillet for meg....bruk spoiler "skjul" funksjonen! Helt unødvendig å si at du banket han for problemet ditt!

9204640[/snapback]

Har du i det hele tatt lest første setning i innlegget? :ermm:

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Du har en skjul funksjon du kan bruke når du poster. Jeg ble også utrolig skuffet over slutten btw :) (foreslår du går inn og redigerer det med skjul eller.no)

For å få den beste opplevelsen med dine spill er det smart å følge litt med, slik at du alltid har den siste patcen innstallert.

Dette gjelder også for PC-spillet Two Worlds..

9204734[/snapback]

Foreslår du gjør det samme, det står ingenting i patch notes til 1.5 om at de har fixa slutten.

Endret av Uncas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...