Gå til innhold

Italiensk Serie A


Campo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En skandale at noen viser korrupt fotball på tven  :thumbdown:

9202421[/snapback]

 

Heh.. Engelsk fotball har jo sine korrupsjoner også, men de idiotene som velger fotball som vi nordmenn skal få se på vår TV har visst ikke lyst til å vise den.. Den heter forsåvidt "The dirty secrets of football" og tar for seg korrupsjon i England i LAAAAAANG tid. Så, bummer for deg. :)

Lenke til kommentar

Jeg har per i dag bare kabel, og det er ingen kanal som jeg har via den som har noe særlig dekkning av Serie A.

Canaldigial har vel ganske bra dekkning med flere kamper i uken og full oppsummering osv?? Grunnpakken som jeg må ha er bare så j.... dyr.

Hvertfall med tanke på at jeg bare skal på se sportskanalene...

 

Viasat reklamerer jo med at dem har italiensk fotball men har en mistanke om dem bare sender coppa italia og lignende....

Noen som veit noe mer om dette??

Lenke til kommentar

Korrupsjonen har nå blitt straffet ferdig så det er ikke stort å diskutere lenger. Er mer volden på tribunen som er deres problem,er ikke som i Norge hvor man fint kan dra med familien på kamp og klappe forsiktig når det mest kjente ropet til klubben deres kommer.

 

Nei,her er det snakk om overlidenskapelige menn som roper til det ikke er stemme igjen!

 

Men ja,fotballen er helt på høyde med engelsk. Er mer det at nordmenn har et tettere bånd til engelsk fotball og at det er langt flere norske spillere i England enn i Italia og det har nok sin påvirkning.

 

Det finnes da flere nettsteder som viser Serie A?Husker jo at det før var streamer man kunne bruke om man følte for det.

Lenke til kommentar
En skandale at noen viser korrupt fotball på tven  :thumbdown:

9202421[/snapback]

 

Heh.. Engelsk fotball har jo sine korrupsjoner også, men de idiotene som velger fotball som vi nordmenn skal få se på vår TV har visst ikke lyst til å vise den.. Den heter forsåvidt "The dirty secrets of football" og tar for seg korrupsjon i England i LAAAAAANG tid. Så, bummer for deg. :)

9205692[/snapback]

Nå er det litt forskjell på litt underslag å rot med overganger og kampfiksing og mafia.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg egentlig at italiensk fotball er litt kjedelig. Det hender jeg ser kamper, og det har jo absolutt kommet seg. Det er ikke lenger bare det defensive som står i fokus (man har jo flere superstjerner - Kaká bl.a.) som krydrer opplevelsen.

 

Storkampene som involverer Juventus og Roma synes jeg det er morsomt å se på, men AC Milan, Inter o.l. klarer jeg meg fint uten. Nå skal det nevnes at jeg også liker italiensk fotball bedre enn Primera, selv om Primera kanskje for øyeblikket er en sterkere liga enn Serie A er.

 

Synes forresten at kampfiksing og lignende kan diskuteres i en egen tråd, for det trådstarter spurte om var jo hvilke tv-kanaler som sender kampene :)

Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg kan få både viasat og canal + sine sportkanaler via kabelen jeg har i dag, for omtrent samme pris. Med viasat sine sportskanaler får jeg i tillegg tilgang på det meste av CL så da slipper jeg og bruke mer penger på og streame kamper online.

 

Canal + sport vet jeg at har hatt god dekknig av Serie A men i og med at det stod på weben til viasat at sportskanalene sportn, sport 1 osv hadde Italiensk fotball så tenkte jeg at jeg kunne slå Serie A og CL i samme smekken.

 

Men snakket akkurat med ei på kundeserivce oss sportn og hun trodde ikke at det skulle bli sendt noe italiensk fotball på viasat sin plattform. Hun skulle uansett sjekke det opp og ringe tilbake så får vi se om hun gjør det...

 

Det hadde hvertfall vært supert og få full dekning av både CL og Serie A inn i stua på samme abbonement.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg har funnet ut at jeg kan få både viasat og canal + sine sportkanaler via kabelen jeg har i dag, for omtrent samme pris. Med viasat sine sportskanaler får jeg i tillegg tilgang på det meste av CL så da slipper jeg og bruke mer penger på og streame kamper online.

 

Canal + sport vet jeg at har hatt god dekknig av Serie A men i og med at det stod på weben til viasat at sportskanalene sportn, sport 1 osv hadde Italiensk fotball så tenkte jeg at jeg kunne slå Serie A og CL i samme smekken.

 

Men snakket akkurat med ei på kundeserivce oss sportn og hun trodde ikke at det skulle bli sendt noe italiensk fotball på viasat sin plattform. Hun skulle uansett sjekke det opp og ringe tilbake så får vi se om hun gjør det...

 

Det hadde hvertfall vært supert og få full dekning av både CL og Serie A inn i stua på samme abbonement.

9231383[/snapback]

 

Aldri tenk på Viasat! Dem er engelske, samtidelig at når det er italiensk fotball på tv hos dem sitter dem der og kun kritiserer!!

Viasat sender ingen eller kanskje 2kamper i året, og det er midt på natta. 3når det er Coppa finalen... F.eks når Milan ledet 3-1 over Bayern sitter dem der, jævlig defansivt av Milan av å angripe Bayern, og faen der scorte dem jo igjen, dritt at sånne lag som angriper så bra vinner...

 

Canal + sender de fleste storkampene og med bra kommentator.

 

Stream er en løsning, noen er gratise, men ulempen er jo utenlanske kommentatorere, men bedre enn å synke så lavt til viasat!!

 

Canal + satser bedre nå enn i fjor, mye takket være SVERGIE :love:

Og at folk titter på italiensk fotball...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at folk synes Italiensk fotball er kjedelig, bare se på Roma spille. De blir vel av mange karakterisert for å spille den morsomste fotballen i Europa noe jeg er enig i. Se på første omgangen av Palermo-Roma. Det er så vakkert spill. DU får ikke se slikt spill i PL. Jeg ser de fleste kampene i PL og jeg synes ikke det er noe lag som spiller overlegen pen fotball unntatt kanskje når topplagene banker bunnlagene

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at folk synes Italiensk fotball er kjedelig, bare se på Roma spille.  De blir vel av mange karakterisert for å spille den morsomste fotballen i Europa noe jeg er enig i.  Se på første omgangen av Palermo-Roma.  Det er så vakkert spill.  DU får ikke se slikt spill i PL.  Jeg ser de fleste kampene i PL og jeg synes ikke det er noe lag som spiller overlegen pen fotball unntatt kanskje når topplagene banker bunnlagene

9401290[/snapback]

 

At Roma spiller fin fotball skal jeg være enig med deg i. Jeg så noen kamper av dem i fjor og jeg ble imponert.

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...