Snø Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg har nettopp fått meg en macbook og har klart å slette programmet som ligger ved siden av søppeldunken på dashbordet. Hvilket program er i så fall dette? Jeg finner det ikke igjen på applications. Om jeg ikke husker feil så var en alfa-krøll en del av symbolet, indikerer dette i så fall at det var en internettside?
BigJaffa Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Er det så jævla viktig kva som ligger her og kva som ligger der??
Snø Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Lurer bare på om det programmet var viktig...
Magnus Holm Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Det var bare en link til Apple sine sider, eller noe sånt. Du kan jo bare lage en ny bruker og se hvordan det ser ut der
Gaute Holmin Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Hmm.. jeg fikk da slettet den ved å ta tak i den, dra den ut av docken og slippe mener jeg å huske...
Yaricks Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Det er slik du fjerner stuff fra docken ja.. Det er en link til apple.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå