Gå til innhold

PC-stipendordningen: hvor finner jeg tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart begynne på vgs, og må ha meg en bærbar PC. Det er mange PC-leverandører som lager tilbud til elevene, men tilbudene deres er ikke lett å finne noe sted. Care to help?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg skal snart begynne på vgs, og må ha meg en bærbar PC. Det er mange PC-leverandører som lager tilbud til elevene, men tilbudene deres er ikke lett å finne noe sted. Care to help?

9201572[/snapback]

De beste tilbudene blir laget internt med de inviduelle fylkene, dermed anbefaler jeg deg å ta kontakt med fylket ditt først.

http://www.teknofil.no/wip4/skole-pc_2007_.../d.epl?id=15936

Østfold får helt gratis :D

Der du bor;

Møre og Romsdal fylkeskommune har vedtatt att bærbar PC blir obligatorisk for alle deres elever i Vg1 og Vg2. De har derfor gått inn for å gi alle elever et PC-stipend på opp til kroner 5000 for alle elever til innkjøp av digitale læremidler og privat maskin. Maskinen må tilfredsstille kravene til en standard bærbar PC.

Elever ved Vg2 som allerede leier PC fra fylket vil beholde denne avtalen mot en kostnad på 800 hvert år. Elevene vil få beholde denne bærbare etter endt skolegang.

Mer om Møre og Romsdal og deres løsning for bærbar PC i videregående skole, kan du lese om på fylkeskommunens nettsted.

Endret av HoaXed
Skrevet

Heldige Østfoldjævler. XP

Men selv om jeg finner masse informasjon om ordningen og at jeg får tilbud og sånne ting, finner jeg ikke selve tilbudene.

"Det er halde informasjonsmøte med dei PC-leverandørane fylket har rammeavtale med - ADcom data, ARdata, Ementor/Informatikk, PCsupport, Umoe IKT. Dei vil lage tilbod til elevane."

Hvilke tilbud? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...