Martin.F Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 (endret) Hei. Jeg spiller Battlefield 2, veldig aktivt Jeg har akkurat byttet skjermkort fra et defekt NVIDIA GeForce 7900 GT til et perfekt ATI X1950 Pro kort. Men hvis pcen har stått på en stund, får jeg plutselig frys ingame i BF. Bildet fryser seg, jeg blir kastet ut serveren, og det står "The connection to the server has been lost". Man skulle tro at dette var nettet som kuttet ut, men det er det altså ikke. Da jeg byttet kort, sørget jeg for å avinstallere den gamle skjermkort driveren først. Jeg har slettet alt av Nvidia, så dette burde heller ikke være grunnen. Jeg har også installert skjermkort driveren til det nye kortet Er det noen som har en idé om hva dette kan være? Håper virkelig på hjelp! Martin Endret 2. august 2007 av Martin AF
Toast Is Pimp! Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) Ikkno gæli me skjermkortet ditt. At du kunne tenke slik.. Jada.. Endret 3. august 2007 av Deimos87
Martin.F Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 (endret) Altså, har kjørt et program som heter BurnInTest. Et program som tester feil på hardware, og der var det ingen feil på skjermkortet. Jeg har kjørt både 3Dmark 05 og 06, og begge funker som de skal. Grafikken og bildet fungerer også som det skal, ikke noe galt med fargene. Kortet holder en gjennomsnittstemperatur på 39 grader, altså er det ikke for varmt. Dessuten er dette kortet helt nytt, og at det skulle være noe feil med det er jo rett og slett utenkelig. Any ideas? Martin Endret 3. august 2007 av Martin AF
BeFs Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Kan forsikre deg om at det ikke er skjermkortet ditt det er noe galt med. "The connection to the server has been lost" er enten at nettlinjen din ble for ustabil, eller nettlinjen til serveren.
Steina Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Har du dual-core prosessor så er problemet at spillet ikke klarer å holde seg tilkoblet. Kjør spillet på bare én kjerne så regner jeg med det går bedre. Hvis ikke det er problemet: Hvilken versjon har du av spillet? Prøv å reinstaller spillet og patch det med siste fullpatchen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå