Mahler Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 wow thread ang. AoC vs Warhammer etc Ser ut til at mange ikke vil gaa for AoC pga. de tror det krever monster pc, vista og directx 10. Har Funcom gjort en saers daarlig jobb paa markedsforing? De maa nesten starte no synes eg siden det diskuters mye paa spesielt wow forum om Warhammer og AoC.
LordjOX Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Nah jeg tror bare vedkommende på det forumet ikke har brydd seg med å se litt nøyere på Age of Conan. De vet nok at det blir laget av Funcom og at det blir DX10 støtte, men utover det...
Sjark Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Trodde ikke funcom hadde startet markedsføringen skikkelig enda jeg, har ivertfall ikke sett noe spesielt utenom på hjemmesiden til AoC. Du trenger ikke superpc for å spille det, men for å kjøre det for fult trenger du god pc. Vista må du bare ha om du skal spille med DX10, ellers fungerer XP lang vei.
AndyG Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) For å være helt ærlig. Mange av disse wow-ungene som tror man trenger 4GB ram for å kunne kjøre AoC ser da ikke ut til å ha gjort noe research. Uten å virke klagete tror jeg egentlig ikke dette er spillere modne nok til å like AoC uansett. Kanskje vi klarer oss best uten disse spillerne løpende rundt og tigge etter penger i "origrimmar"... Endret 3. august 2007 av AndyG
Mahler Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Kanskje warhammar drar med seg alle fjortissene
Frohman Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Forhåpentligvis. Det blir deilig å spille sammen med eldre mennesker istedet for idiotene på min alder.
Sjark Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Hehe enig, så enig, håper alle fjortissene osv går til Warhammer, så slipper vi de fleste whinerene og beggers osv =)
FourEyes Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Hehe enig, så enig, håper alle fjortissene osv går til Warhammer, så slipper vi de fleste whinerene og beggers osv =) 9206279[/snapback] Håper de forblir i WoW. Etter å ha lest gjennom 2 sider på den tråden unner jeg ikke noe spill å få den gjengen på seg
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Dette viser bare at Funcom har en stor jobb forran seg med markedsføring og generell opplysning til folket. Warhammer ser litt for likt WoW i mine øyne, men det er kanskje det som gjør at det appellerer til mange av WoW-spillerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå