Gå til innhold

Endel tror AoC krever Vista + Dx10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nah jeg tror bare vedkommende på det forumet ikke har brydd seg med å se litt nøyere på Age of Conan. De vet nok at det blir laget av Funcom og at det blir DX10 støtte, men utover det...

Skrevet

Trodde ikke funcom hadde startet markedsføringen skikkelig enda jeg, har ivertfall ikke sett noe spesielt utenom på hjemmesiden til AoC. Du trenger ikke superpc for å spille det, men for å kjøre det for fult trenger du god pc. Vista må du bare ha om du skal spille med DX10, ellers fungerer XP lang vei.

Skrevet (endret)

For å være helt ærlig. Mange av disse wow-ungene som tror man trenger 4GB ram for å kunne kjøre AoC ser da ikke ut til å ha gjort noe research. Uten å virke klagete tror jeg egentlig ikke dette er spillere modne nok til å like AoC uansett. Kanskje vi klarer oss best uten disse spillerne løpende rundt og tigge etter penger i "origrimmar"...

Endret av AndyG
Skrevet

Hehe enig, så enig, håper alle fjortissene osv går til Warhammer, så slipper vi de fleste whinerene og beggers osv =)

Skrevet
Hehe enig, så enig, håper alle fjortissene osv går til Warhammer, så slipper vi de fleste whinerene og beggers osv =)

9206279[/snapback]

Håper de forblir i WoW. Etter å ha lest gjennom 2 sider på den tråden unner jeg ikke noe spill å få den gjengen på seg :no:

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Dette viser bare at Funcom har en stor jobb forran seg med markedsføring og generell opplysning til folket.

Warhammer ser litt for likt WoW i mine øyne, men det er kanskje det som gjør at det appellerer til mange av WoW-spillerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...