Gå til innhold

Kjøp av Xbox360 Core kl 22.45 i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal ha meg en Xbox 360 core nå! noen som vet om noen åpne butikker \ kiosker som selger?

Platekompaniet stenger 23.00, rekker akkurat ikke. Freerecordshop er stengt..

Noen som vet åpningstidene til Game? evnt andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk endelig fatt i en Core i dag hos Game, det var den siste de hadde og fikk med minnekort, faceplate og en HDAV cable til prisen av 2490.-

Jeg ringte en god del div elkjøp \ lefdal \ siba \ platekompaniet \ freerecordshop \ spaceworld og EB Games. Faktisk ingen av dem som hadde Core inne..

Production date på Core'en jeg fikk var 19.02.06.. Har de begynt å slutte med produksjon \ salg av core her til lands?

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Tror årsaken er at det går langt færre core-utgaver og derfor blir disse stående lenger i hyllene enn den "vanlige" utgaven.

Skrevet

Ja her eg jobbber hadde vi en core maskin som stod i 7 mnd før den ble solgt.

Core er rett å slett en dårlig deal spør du meg. Ingen HD=Ingen xbox marketplace

Skrevet
Fikk endelig fatt i en Core i dag hos Game, det var den siste de hadde og fikk med minnekort, faceplate og en HDAV cable til prisen av 2490.-

Jeg ringte en god del div elkjøp \ lefdal \ siba \ platekompaniet \ freerecordshop \ spaceworld og EB Games. Faktisk ingen av dem som hadde Core inne..

Production date på Core'en jeg fikk var 19.02.06.. Har de begynt å slutte med produksjon \ salg av core her til lands?

9200283[/snapback]

Hvorfor skulle du absolutt ha Core? 400kr mer hadde du fått med harddisk, trådløs kontroller og headset.

Skrevet (endret)

Fordi jeg har en premium fra før av, men er bannet! Så skulle bare ha selve konsollen som jeg ikke skal modifisere.. Har nå HD, 2 x xbox'er, 2 x trådløse kontroller 2 x wired-kontroller, faceplate, minnebrikke, 2 x HDAV kabler + en VGA kabel =)

EDIT: + at det var en bursdagsgave fra dama, så kan ikke overskride prisen for mye

Endret av Snoft
Skrevet

Det heter "HVILKEN xbox 360 skal jeg kjøpe meg". Sorry, men jeg klarte ikke å dy meg. Kjøp premium ettersom man bare betaler litt mer for endel ekstra stuff som du ikke har mulighet til å oppgradere til etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...