binko Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Ang. å sette ned fps..; Du løper vel ikke noe fortere, men kanskje det virker sånn. I så fall er det bare å trene seg opp til å knive lenge før du TROR du kan knive personen... :> Ooog en ting til; Hide'N'Seek har jeg ALDRI hørt om før, men det hørtes jo usanntrolig kult ut..! Er det noe nytt fancy greier, eller må jeg lære meg å følge med..? Noen som vet om det finnes lignende til Source...? (Ikke hets meg. Jeg hater det like mye som du gjør.) Binko!
Helpsomer Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Det virker ikke sånn når man ser at man løper ifra teamatesa med kniven Eller så kan du prøve i 300 fps. Da har du ca. samme farta som med awp
binko Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Hm. Dere har visst rett. Det her jo var jo rart! Jaja. Lykke til.
Reeve Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Hvordan kan det være slik at du springer fortere ved å skifte FPS'en? Regner med at det fungerer også uten Hide'N'Seek? 100 FPS betyr jo 100 bilder i sekundet, og setter du de ned til 40, så kjøres det 40 bilder i sekundet, istedenfor 100. Alt skjer jo på et sekund, så hvorfor kan du springe fortere ved å sette ned FPS'en? Skjønner ikke helt 9200820[/snapback] Det er bare en bug når dui får magne hundre FPS. Jeg testet på gøy en gang å sette developer 1 og fps_max 1000, og da fikk jeg over 700 FPS. Da gikk jeg mye saktere enn teammatesene mine, og det var på vanlig server.
Wnd Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Har du IP til en Hide N' Seek server der man ikke kan gjøre seg om til ting? 9205263[/snapback] Er det ikke det hide 'n' seek handler om da?
Stones_ Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Jeg spiller 1.6 og har spilte på par 3-4 Hide N' Seek servere der jeg ikke kan gjøre meg om til ting. Her er ipen til en du ikke kan gjør deg om til ting: 82.118.208.140:27015 Kan du gi meg en jeg kan gjøre meg om til ting?
vStyle Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Har du IP til en Hide N' Seek server der man ikke kan gjøre seg om til ting? 9205263[/snapback] Er det ikke det hide 'n' seek handler om da? 9223353[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De har jo helt klart bedre joggesko Stian. Ja... Og "terror folka" kan bli til ting som lamper, sofaer, planter, høyballer, steiner o.l som passer til mappet 9205093[/snapback] Det går ihvertfall ikke ann der jeg spiller og jeg spiller en del Hide N' Seek med trådstarter. 9205106[/snapback] Leste du posten over min? Og Stones_, her er en liste Endret 7. august 2007 av ExiliuM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå