Gå til innhold

Penumbra henger seg?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter å ha lest denne posten i går kveld bestemte jeg meg for endelig å prøve penumbra(har hatt det installert en god stund). Jeg har spilt i en time eller noe og kommet dit hvor jeg første gang treffer på hunden/ulvern/monsteret/elns utenfor kontoret. Men her henger spillet seg hver gang. Det skjedde i går da jeg gikk ut av kontoret(uten å finne boken om bomber, så bikkja kom ikke), og det skjedde i dag da jeg gikk ut fra gjemmestedet etter at bikkja var vekk.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset dette? Spillet virker utrolig bra, med en god historie og skremmende stemning. Jeg vil gjerne få spilt igjennom.

 

Takk for hjelp på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde akkurat samme problemet jeg ;) Det er bare og slette en fil som ligger inne på Mine Dokumenter ikke sikker på hva navne var da, og når du har gjort de starter spillet. Etter att de har starta reiser du inn på instillinger og gjør noe med lyden, skru av hardware lyd eller hva det nå var....

Lenke til kommentar

Spillet mitt ville ikke starte når jeg hadde patcha de, men du kan bare slette den filen inn på Mine Dokumenter om du har patcha de eller ikke. Det som skjer når du sletter den filen er att instillingene inne på spiller blir satt tilbake til default. Også må du ikke kødde me lyd greiene etter de, grafikken kan du skru på da ;)

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...