Gå til innhold

Problemer m/ ny Vista driver lagt ut på win.update


Anbefalte innlegg

Etter reformatering sliter jeg med ny driver for NVIDIA nForce 430/410 Serial ATA Controller, som ble lagt ut på win.update 29.07.07.

Denne driveren skulle jeg aldri ha prøvd da den gir meg noen uønskede fenomener.

Plutselig oppdager maskinen nye hardisker og ikon for trygg fjerning av maskinvare viser seg.

Ved shutdown hører jeg ubehagelige klikke lyder.

 

Jeg prøvde ut noen andre drivere som jeg fant på nettet uten at det løste problemet, og jeg kan nå ikke rulle tilbake til default driver som ligger i Vista.

 

Vel..

 

Er det andre som også har fått disse problemene etter å ha lagt inn denne driveren?

 

Er det noen som har forrige driver som lå tilgjengelig på win.update for den fungerte fint i mitt maskineri?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo alltids prøve å installere drivere fra produsentens webside.

Ellers kan du vente til microsoft har lagt ut en fiks for dette. (ta en ny win update)

9191936[/snapback]

 

Disse driverne har jeg prøvd, uten at det rettet opp problemet.

Det å vente på en fiks fra Microsoft er noe jeg vil unngå. Det kan vel ta LITT tid.

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids prøve å installere drivere fra produsentens webside.

Ellers kan du vente til microsoft har lagt ut en fiks for dette. (ta en ny win update)

9191936[/snapback]

 

Disse driverne har jeg prøvd, uten at det rettet opp problemet.

Det å vente på en fiks fra Microsoft er noe jeg vil unngå. Det kan vel ta LITT tid.

9191970[/snapback]

 

Kan være, men husker de fikset raskt opp i en update sist de la ut buggete update.

Hva med å gå i "leggtil fjern programmer og avinstallere siste updaten.?

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids prøve å installere drivere fra produsentens webside.

Ellers kan du vente til microsoft har lagt ut en fiks for dette. (ta en ny win update)

9191936[/snapback]

 

Disse driverne har jeg prøvd, uten at det rettet opp problemet.

Det å vente på en fiks fra Microsoft er noe jeg vil unngå. Det kan vel ta LITT tid.

9191970[/snapback]

 

Kan være, men husker de fikset raskt opp i en update sist de la ut buggete update.

Hva med å gå i "leggtil fjern programmer og avinstallere siste updaten.?

9191985[/snapback]

 

Takk.

Dette kan jo prøves når jeg kommer hjem fra jobb, men har min tvil på at det løser problemet/lar seg gjøre.

Det går nok mot nok en ny formatering her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...