Gå til innhold

Rart tilbud fra EB games


brultus

Anbefalte innlegg

Var på EB games idag. De hadde satt ned Rainbow Six til hyggelige 399,- Men som dere vet selger de også innbytte. Jeg fant Rainbow Six her og til den nette sum av 429,-. Ble litt overrasket over at det brukte spillet kostet 30,- mer enn det nye. Gikk derfor til kassen for å spørre. De sa at det selvfølgelig måtte være feil og jeg skulle få det brukte spillet til den nette sum av, ja, du gjettet riktig, 399.- :hmm: . Spurte om ikke det brukte spillet burde vært billigere, men det var tydeligvis ikke tilfellet.

 

Endte selvfølgelig opp med å kjøpe det nye da jeg syns 399,- var en fin pris i forhold til andre plasser, men ble litt snytt da det brukte spillet kostet det samme.

 

Brultus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på EB games idag. De hadde satt ned Rainbow Six til hyggelige 399,- Men som dere vet selger de også innbytte. Jeg fant Rainbow Six her og til den nette sum av 429,-. Ble litt overrasket over at det brukte spillet kostet 30,- mer enn det nye. Gikk derfor til kassen for å spørre. De sa at det selvfølgelig måtte være feil og jeg skulle få det brukte spillet til den nette sum av, ja, du gjettet riktig, 399.-  :hmm: . Spurte om ikke det brukte spillet burde vært billigere, men det var tydeligvis ikke tilfellet.

 

Endte selvfølgelig opp med å kjøpe det nye da jeg syns 399,- var en fin pris i forhold til andre plasser, men ble litt snytt da det brukte spillet kostet det samme.

 

Brultus

9188853[/snapback]

 

Det er jo ikke rart det brukte koster mer! Det har jo patina! :tease:

Lenke til kommentar

Har opplevd dette også ved flere anledninger ved EB Games i Bergen. Så Dead Rising som nytt, til 299,- mens det brukte eksemplaret kostet 469,-

 

Så også at de solgte God of War brukt, til 179,- , mens på hyllen rett ved siden av solgte de akkurat det samme spillet, (God of war) brukt, til 249,- (Samkjørte coverene sammen)

 

EB Games for meg fremstår ikke som noe annet enn en kjeltring butikk... Opplevde en gang at jeg kjøpte et nytt fullpris spill til 600.. Byttet det inn, og fikk 380,- tilbake for det.. Mens jeg gikk rundt i butikken for å finne noe å bruke gavekortet mitt på, så jeg at han tok mitt eksemplar (Som jeg nettopp hadde byttet inn), og la det opp i hyllen igjen til nye spill til full pris.

 

Så om jeg kjøper "nye" spilll der, så krever jeg at det skal være forseglet, ellers ønsker jeg ikke å kjøpe det. (Da det er stor sannsynlighet for at det "nye" spillet jeg kjøper er brukt, men solgt igjen som nytt)

Lenke til kommentar

Så også at de solgte God of War brukt, til 179,- , mens på hyllen rett ved siden av solgte de akkurat det samme spillet, (God of war) brukt, til 249,- (Samkjørte coverene sammen)

 

9189095[/snapback]

 

Dette har jeg også opplevd men når du går i kassen med det dyreste så blir prisen fortsatt bare 179,- for dem har bare glemt og legge på ny pris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...