Gå til innhold

Gamer til en venn - 12k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spinpoint... skift til 500gb WD caviar ;) ellers så oppsettet fint ut.. men jeg for min del ville heller gått for et bedre hovedkort og kjøpt 320mbversjonen av 8800gts.. kan eventuelt bare kjøpe et til om det skulle trengs..

Skrevet

Går nok for 8800 GTS 640 MB uansett, så den er ikke så mye å diskutere. Kommer ikke til å utvide til SLI heller, er så lite ytelsesforbedring å hente i forhold til pris. Men du mener hovedkortet er svakeste ledd?

En ting, alt av kabler følger med ja? Trenger ikke kjøpe S-ATA kabler og den slags?

Skrevet
Går nok for 8800 GTS 640 MB uansett, så den er ikke så mye å diskutere. Kommer ikke til å utvide til SLI heller, er så lite ytelsesforbedring å hente i forhold til pris. Men du mener hovedkortet er svakeste ledd?

En ting, alt av kabler følger med ja? Trenger ikke kjøpe S-ATA kabler og den slags?

9188781[/snapback]

det bør vel aller helst følge med alt av kabler.. men jeg ville faktisk gått for et bedre hovedkort og droppet på et eller annet annet :p men siden du ikke skal droppe på skjermkortet... Men hva i all verden skal du med kabinett med strømforsyning og en strømforsyning til? Dessuten.. 700W er i største laget for oppsettet ditt tror jeg.. Men om du skal kjøre SLI så er det greit.. og.. SLI.. du får jo faktisk mye bedre ytelse i forhold til pris jo! Det er det eneste jeg syns du kan kutte penger på.. kabinett (kjøpe et bedre uten strømforsyning.. ) kjøpe billigere PSU.. kjøpe 320mbversjonen av GTS og gå for et bedre hovedkort.. IMO...

Skrevet
Spinpoint... skift til 500gb WD caviar ;) ellers så oppsettet fint ut.. men jeg for min del ville heller gått for et bedre hovedkort og kjøpt 320mbversjonen av 8800gts.. kan eventuelt bare kjøpe et til om det skulle trengs..

9188752[/snapback]

Hvorfor skal han skifte til WD, de diskene støyer mye mer?? men seff om støy ikke er viktig kan du vel skifte

Skrevet

9188752[/snapback]

Hvorfor skal han skifte til WD, de diskene støyer mye mer?? men seff om støy ikke er viktig kan du vel skifte

9194102[/snapback]

grunnen til det er at stadig flere og flere jeg kjenner som konfirmerte seg året før meg kjøpte Samsung Spinpoint og stadig flere og flere av de dør og tar kvelden.. de som tok WD har INGEN problemer med å sove om natta med WD så..

Skrevet

Hvis han ikke driver med så veldig mye multitasking, så ville jeg byttet ut Q6600 med E6850.. Flere tester viser at E6850 klarer seg bedre i spill enn Q6600..

Mens Q6600 slår til når man kommer til multitasking..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...