Gå til innhold

Anbefaling av 20-22" LCD-bredskjerm? [HASTER]


phex

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en 20-22" LCD-bredskjerm. Prisen bør ikke overstige 2500 kr. Skjermen skal brukes til surfing, en del tekstbehandling og litt foto/videoredigering. Det vil si lite/ingen spilling. Noen som har en skjerm å anbefale? Gjerne link til en test av skjermen også.

 

Takk! :)

Endret av phex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har noen anbefaling? Etter å ha studert prisguiden litt tror jeg det står mellom disse:

 

Acer AL2216Wsd

BenQ FP222WH

Acer X222W

Klikk her for en sammenligning.

 

Hvilken av de ovennevnte skjermene bør jeg går for? Må bestemme meg i løpet av morgendagen (skal bestille andre ting som må bestilles i morgen) så det hadde vært fint med noen anbefalinger/tips innen da.

Endret av phex
Lenke til kommentar
oh nice skjermer! har lyst på en ny selv og etter å ha sett i denne tråden så blir jeg fristet til den samsung sin ja :) 2ms? widescreen ? nice ... åssen funker 720p filmer på de? eller bør man kjøre 1080p på 22"?

9203043[/snapback]

Jeg har ikke spilt filmer i 1080P på den enda, bare 720P, men kan si at det er snadder :D

 

1080p filmer sender jeg over til utvidet skrivebord --> 37" Panasonic plasma :) for lite med 22" til sånn film syns jeg. men spill derimot, det er gøy med høy oppløsning :D

Lenke til kommentar

I Samsung 226bw så kan man få tre forskjellige paneler. Det vil si selve det som er skjermen, altså ikke ramme, fot osv.

 

På 226bw så er det tre forskjellige paneler A, C og S. Forskjellen er at de er produsert av forskjellige fabrikker/selskap. Alikevel så selger samsung alle disse panelene under samme navn, Samsung Syncmaster 226BW.

 

Vet egentlig ikke så mye om den 226c modellen men hvis det Iversen sier stemmer så ville jeg ha vente til den kom...

 

Bountyhunter, angrer litt på at han kjøpte sin 226bw med a-panel...

 

(Men elsker den fortsatt<3 Hadde jeg ikke vist om at S-panel er bedre hadde jeg sagt at skjerm kan ikke bli bedre en dette ;) )

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar

nå fant du ut hvilken skjerm å kjøpe?

fikk veldig lyst på ny selv , tror jeg skal bestille i morgen... foreløbig ser jeg ann til denne : https://prisguiden.no/product.php?productId=52399

 

men jeg har ikke så god peiling på skjermer , og for å være ærlig så fatter jeg 0 av panel greiene :p A panel og s panel :dontgetit:

 

eneste jeg vet er ms og kontrast :p 2 ms nice in gaming world

Lenke til kommentar

Ja, jeg kjøpte Acer AL2216Wsd. Litt på grunn av pris, men også fordi den har fått en del skryt rundt omkring på internett. Den Samsung skjermen som er så populær ser jo veldig fin ut, men koster litt mer enn det jeg hadde tenkt å bruke.

 

Håper jeg har gjort et bra valg, vi får se ...

Endret av phex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...