Gå til innhold

Bildekritkk: Barneportretter Rikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har fått fram mye bra i "modellen" din, noe som vitner om god kommunikasjon med henne, slik at jeg likte alle bildene. Av småpirk så føler jeg at de to i s/h kanskje er noe mørke, men her tar jeg forbehold om at det er skjermen min som gir det inntrykket. På det siste bildet så er min personlige mening at det kanskje blir litt mye luft rundt henne, i tillegg så ser det ut til å være noe rusk (støv?) i nedre kant av bildet.

 

PS: Du bør kanskje vurdere å endre bildetittelen noe, før en moderator klasker deg på lanken. "Barneportretter" skal skrives i ett ord, ikke to - selv om særskrivingsviruset dessverre snart virker å være almenn akseptert i skriftsspråket... ("Lammelår", ikke "lamme lår" - det er noe heeelt annet... ;) )

Lenke til kommentar

Føler det må være såpass med luft i rundt henne, siden hun hopper osv.

Pluss jeg måtte nesten helgardere meg litt da jeg ikke viste helt hvor høyt hun ville hoppe, hvilken retning hendene gikk i osv .P

 

tror ikke bildene er for mørke, min skjerm er relativt kalibrert, og de virker ikke alt for mørke her =)

 

Har det i to ord pga 3 ord regelen. Ikke pga jeg ikke vet hvordan det skrives.

Lenke til kommentar
tror ikke bildene er for mørke, min skjerm er relativt kalibrert, og de virker ikke alt for mørke her =)

Ser fint ut her, selv om jeg akkurat nå sitter på en skjerm som ikke er kalibrert.

 

Har det i to ord pga 3 ord regelen. Ikke pga jeg ikke vet hvordan det skrives.

Løses enkelt ved å skrive "portretter av barn" elns...
Lenke til kommentar
Føler det må være såpass med luft i rundt henne, siden hun hopper osv.

Pluss jeg måtte nesten helgardere meg litt da jeg ikke viste helt hvor høyt hun ville hoppe, hvilken retning hendene gikk i osv .P

 

tror ikke bildene er for mørke, min skjerm er relativt kalibrert, og de virker ikke alt for mørke her =)

 

Har det i to ord pga 3 ord regelen. Ikke pga jeg ikke vet hvordan det skrives.

9186461[/snapback]

 

Kjøper den med luft rundt - det var bare et lite førsteinntrykk fra min side - bildet er uansett bra! At skjermen min kan ha spilt meg et puss tviler jeg heller ikke på... :hmm:

 

Når det gjelder kommentaren om emnefeltet så var det fordi moderatorer slår ned på å omgå tre-ords-regelen ved å dele opp ordet - ikke for å antyde at du ikke vet hvordan det skal skrives...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...