Gå til innhold

ATT: Team Piñata!


Our_Kid_X

Anbefalte innlegg

Hey!

 

Gledelig å se at kriblingen tiltar i forkant av Halo3 - håper på en gjentagelse av det ufattelige tidsfordrivet Gears of War gav oss! :thumbup:

 

Nesten tragisk å sitte og kose seg med Halo3-betaen i starten, og se Kaiuss restarte Crackdown for n'te gang - i håp om at kanskje "denne gangen skal det fungere".

Og i forlengelsen av det; hvor søren var alle folka på vennelisten min da betaen pågikk? Det var jo bare piñatas som spilte jo!? :ermm:

 

Regner for øvrig med at Chrissj-crew blir enda mer kanonføde denne gangen - tross alt minimalt med host-fordel i Halo3. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner for øvrig med at Chrissj-crew blir enda mer kanonføde denne gangen - tross alt minimalt med host-fordel i Halo3.  :cool:

Jeg så ikke dere stå på bena så lenge :p

Jeg så dere heller ikek i noen turneringer av noe slag :p

9189106[/snapback]

hehehehe ler meg skakk :!:

 

Team Piñata(med meg som hyppig innbytter) lekte jo med Team Kjiss gang etter gang. Lordfighter alene kunne jo lett slå Team Kliss :tease:

 

*løpe i dekning*

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

bumpetibump

 

Er det noen av Pinata'gøtta som faktisk klarer vente til helgen med å spille campaign her?

 

Virker dessverre som de fleste har belaget seg på å spille med en gang spillet er kommet i hus nå og det passer dårlig med de opprinnelige tankene om 4player co-op til helgen..

 

Personlig er jeg veldig klar for å pine meg selv helt til helgen for da å spille co-op, men skrinlegger denne planen hvis det ikke er noen andre som klarer holde seg så lenge.

 

Så hva sier dere?

Lenke til kommentar

Hey!

 

Jeg satser på å skaffe spillet til veie ila natt til onsdag. Et problem som har oppstått for min del, er at jeg må reise til Oslo på torsdag, og blir værende der til søndag formiddag.

 

Så, jeg får jo heller bare forsøke å få med meg det jeg kan av coop når anledningen byr seg. Jeg har fri på onsdag, så er klar for alt Halo3 den dagen!

Lenke til kommentar
Hey!

 

Jeg satser på å skaffe spillet til veie ila natt til onsdag. Et problem som har oppstått for min del, er at jeg må reise til Oslo på torsdag, og blir værende der til søndag formiddag.

 

Så, jeg får jo heller bare forsøke å få med meg det jeg kan av coop når anledningen byr seg. Jeg har fri på onsdag, så er klar for alt Halo3 den dagen!

9561927[/snapback]

Hehe det var da som bare pokker..

 

Hadde håpet på 4player morro i ett strekk til helgen slik at jeg kunne unngå teite "data-venner" i campaign. Jeg har nemlig ikke tid eller muligheten til å ta meg fri i denne uka for å spille.

 

Angrer nemlig en del på at jeg spilte Geow alene første gangen og ikke i co-op.

 

Hmm.. what to do, what to do :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er med på Co-op gjennomspilling i helga eventuellt i uka nå i uka!

 

Har mye større troa på å fullføre spillet i sammarbeid med dere enn alene! Sign me up mate!! :w00t:

9561999[/snapback]

Hold ut til helga da!

 

Mye gøyere når vi kan spille enten til vi er ferdig eller så trøtte av vi ser trippelt :!:

 

Nå i uka så må jeg jobbe hver dag og da blir det vanskelig å spille til langt på natt for min del i hvert fall..

 

Til helgen derimot har jeg ikke planer om å gjøre noe som helst annet enn å spille Halo3, spise og sove. I den rekkefølgen :cool:

 

Så jeg personlig kommer nok uansett til å vente med campaign til helgen. Veldig morro hvis vi kunne samlet 4stk som ville spille hele kampanjen sammen. Co-op er verdt noen dager ekstra venting for min del.

 

@our kid: hehe sykemelding hjelper lite når jeg er eneste person på jobb som kan det jeg holder på med. kunder bryr seg lite om eventuell "sykdom" hos meg når det kommer til om en tidsfrist er overholdt eller ikke :) det er ganske så kjipt av og til siden tilfeldige "sykedager" kun går ut over meg selv som må jobbe det inn igjen senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...