Gå til innhold

Åpne brystkassen min


Anbefalte innlegg

Uansett så har du rett i det meste du sier sikkert, orker ikke diskutere!

9255670[/snapback]

Hvis du ikke orker å diskutere, hvorfor logger du deg da inn på DISKUSJON.no og skriver inn latterlige og udokumenterte påstander uten rot i virkligheten!!

 

Og kan en moderator være så snill og forandre Topicen, takk. :)

9256263[/snapback]

jeg orker ikke diskutere med de jeg syns virker håpløse sånne som deg. zorry man, bare ikke svar engang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uansett så har du rett i det meste du sier sikkert, orker ikke diskutere!

9255670[/snapback]

Hvis du ikke orker å diskutere, hvorfor logger du deg da inn på DISKUSJON.no og skriver inn latterlige og udokumenterte påstander uten rot i virkligheten!!

 

Og kan en moderator være så snill og forandre Topicen, takk. :)

9256263[/snapback]

jeg orker ikke diskutere med de jeg syns virker håpløse sånne som deg. zorry man, bare ikke svar engang

9256475[/snapback]

 

You're a joke, dude. A freakin' joke.

Lenke til kommentar
Håløse sånn som han? Det er da du som ikke kommer med noen begrunnelse for hvorfor du har så mye imot proteinpulver og kreatin.

9256537[/snapback]

ok så får jeg svare da siden det er så mange fehoder her inne.

En venn av meg skal bli marinesoldat eller noe sånt og han sa at de sa : vi er ikke ute etter maksprestasjoner eller maksløft. Gutta som holder til i treningsstudio holder ikke ut her. Vi treng Det sa en i norges hardeste yrke eller noe. Vet ikke så altfor mye om dem.

 

Ofte er store muskelfolk de med små hjerner. Kan si det selv da jeg jeg kjenner som er veldig store er ikke akkurat de skarpeste.

 

Når det gjelder kreatin: Langtids skadeeffekter (10 års bruk eller lenger), er ikke kjent.

 

Til alle dere SATS ol folk her: Jeg nekter å lese mer, dere kaller meg en joke. Se jeg bryr meg jeg så lykkelig som jeg kan få blitt jeg. Da gir jeg fint lite i hva et par forumfolk her sier.

Lenke til kommentar
Håløse sånn som han? Det er da du som ikke kommer med noen begrunnelse for hvorfor du har så mye imot proteinpulver og kreatin.

9256537[/snapback]

ok så får jeg svare da siden det er så mange fehoder her inne.

En venn av meg skal bli marinesoldat eller noe sånt og han sa at de sa : vi er ikke ute etter maksprestasjoner eller maksløft. Gutta som holder til i treningsstudio holder ikke ut her. Vi treng Det sa en i norges hardeste yrke eller noe. Vet ikke så altfor mye om dem.

 

Ofte er store muskelfolk de med små hjerner. Kan si det selv da jeg jeg kjenner som er veldig store er ikke akkurat de skarpeste.

 

Når det gjelder kreatin: Langtids skadeeffekter (10 års bruk eller lenger), er ikke kjent.

 

Til alle dere SATS ol folk her: Jeg nekter å lese mer, dere kaller meg en joke. Se jeg bryr meg jeg så lykkelig som jeg kan få blitt jeg. Da gir jeg fint lite i hva et par forumfolk her sier.

9256625[/snapback]

 

Du er helt retarded.

 

Kan du påpeke et eneste jævla sted i denne tråden hvor noen har sagt at en marine soldat ikke trenger utholdenhet? Det er da faen meg opplagt at Ronnie Coleman hadde vært ubrukelig som f.eks fallskjermjeger. Det er da ikke det tråden handler om!

 

"Ofte er store muskelfolk de med små hjerner." - Jeg skal ikke en gang prøve å illustrere at den eneste personen her med "liten hjerne" er deg, det klarte du fint med det utsagnet selv.

 

"Kan si det selv da jeg jeg kjenner som er veldig store er ikke akkurat de skarpeste."

Og det betyr at alle som trener styrke er idioter? Jeg tror du skal fokusere litt mer på din egen toppetasje, istedet for å spre rundt deg med idiotiske, for ikke å snakke om nedlatende, know-it-all kommentarer som dette.

 

Ta med deg fordommene dine et annet sted.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Uansett så har du rett i det meste du sier sikkert, orker ikke diskutere!

9255670[/snapback]

Hvis du ikke orker å diskutere, hvorfor logger du deg da inn på DISKUSJON.no og skriver inn latterlige og udokumenterte påstander uten rot i virkligheten!!

 

Og kan en moderator være så snill og forandre Topicen, takk. :)

9256263[/snapback]

jeg orker ikke diskutere med de jeg syns virker håpløse sånne som deg. zorry man, bare ikke svar engang

9256475[/snapback]

 

you really need to be careful how you talk about me on the forum, i dont appreciate it. tone down the disrespect, i dont know where you're from but where i am from, we dont tolerate that. dont even reply to this, just keep your mouth shut.

 

consider yourself warned.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
vet om flere muskelfolk som studerer sivilingeniør. Du trenger vel litt hjerne for det, eller?

9265004[/snapback]

Neinei. Det har store muskler. Med andre ord er de dumme.

Lenke til kommentar

Selv går jeg på treningssenter. Trener 4-5 ganger i uka. Jeg trives. Men det er ikke bare positive sider med det. Det øker kropsfiskering. Jeg tror alle som har/eller går på treningssenter har følt seg litt liten i forhold til mange andre. Jeg tror at for noen personer er det rett og slett ikke sunt å se store muskulære kropper og sammenligne den med sin egen. Ungdommer/voksne kan få et helt feil inntrykk av hva som er en naturlig sunn og sterk kropp.

Lenke til kommentar

Hvem sier at proteintilskudd ikke er "ren trening"? Proteintilskudd er akkurat det samme man får i vanlig mat, forskjellen er at det kommer i pulverform, i.e er det lettere å ta opp, hvis man har et høyt protein behov i løpet av dagen. Veier man 90kg og har vektøkning som mål, må man spise mye kylling og tunfisk for å dekke det daglige behovet alene, og da er det ofte greit med et tilskudd.

 

"Jeg skal ikke kalle dere dumme for at dere er store det var et dumt eksempel." Fint at du sier det, for jeg skjønte virkelig ikke hvor du tok det fra. Et så hinsides dårlig utsagn mener jeg.

 

In any case, I'm off to work. Peace out.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hvem sier at proteintilskudd ikke er "ren trening"? Proteintilskudd er akkurat det samme man får i vanlig mat, forskjellen er at det kommer i pulverform, i.e er det lettere å ta opp, hvis man har et høyt protein behov i løpet av dagen.

9268197[/snapback]

Ehhh, har du ikke kjøpt økologisk proteinpulver er det iallefall ikke noe å samle på, det gjelder vel all mat, gjør det ikke Mrfluesikring? Det er ikke naturlig å spise mat som ikke er økologisk vet dere :!:

Lenke til kommentar

Fortstår at du mener at det er sunnere og bedre å trene på din måte og jeg respekterer det Mrfluesikring.

 

Men alt det du sier om at man ser ut som en boler på 1-2-3 og proteinpulver og kreatin er bare noe tull er jeg helt uenig med og påstandene dine er ikke så overbevisende akuratt. . .

 

Det trådstarter vil ha er muskler, ikke å løpe rundt i skogen og brenne fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...