Gå til innhold

Biltur til Bergen: To naturbilder


Anbefalte innlegg

Jeg var på biltur til Bergen i helgen for å hjelpe kjæresten min å tømme hybelen hennes. Det første bildet er tatt på E16 på vei til.

 

post-128987-1185922531_thumb.jpg

 

Dette andre bildet er tatt på fergen til Utne på grunn av en stengt riksvei 7. Synes det var kult at skyene og tåken slukte fjorden og fjellene.

 

post-128987-1185922542_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Bildene gir meg lite. De er blasse, kjedlige og skiller seg ikke ut fra mengden. Bildet av veien har helt klart potensiale, og er best av de to. Men det er fortsatt ikke bra. Med litt justering av farger og kontrast, så kan det bli mye bedre. Komposisjonen er det ingenting å utsette på i mine øyne. Det andre bildet er kjedlig. Ikke noe å feste blikket på, kjedlig lys. Bildet ville vært mye mer interessant dersom der hadde vært en båt.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
bildet av veien ville fått et helt annet perspektiv om du hadde tatt det fra et litt annet perspektiv.....

9185272[/snapback]

 

:!: Det hadde nok fått et annet perspektiv om han tok det fra et annet et perspektiv, ja...

 

 

Det første bildet bringer tankene mine umiddelbart til David Lynch's "Lost Highway", så har jeg noen annen mulighet enn å like det? Men som allerede påpekt, det er blast. Her er det nok mer å hente i etterbehandlingen. Og forøvrig så har cycorax et poeng... Jeg tror bildet hadde blitt bedre om du hadde gått lavere ned. Men jeg ville hatt det fra midten, slik som her, ikke fra siden som du sier du har i et annet bilde.

Lenke til kommentar
bildet av veien ville fått et helt annet perspektiv om du hadde tatt det fra et litt annet perspektiv.....

9185272[/snapback]

 

:!: Det hadde nok fått et annet perspektiv om han tok det fra et annet et perspektiv, ja...

 

 

Hehe...... var litt tidlig morgen, fortsatt i feriemodus og ikke helt vant til å stå opp tidlig....

så ikke den der før du poengterte den nå. Point taken :blush:

 

Regner med du forto meningen likevel..... Med et lavere perspektiv ville man få ledet blikket inn i bildet på en tydligere måte....

Men enig....ville også lagt med lavt midt på veien, slik man får balanse i det......

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...