Gå til innhold

Arbeidstelefon Bør ha WiFi, mye minne, bra batt.


Anbefalte innlegg

Yes, da skal jobben bestille ny telefon til meg og da sliter jeg jo seff siden jeg ikke vet hva som er bra eller ikke.

 

Noen som kan komme med noen kloke ord?

 

 

Kostnad? -Lite å si

Merke? -Lite å si

MP3? -Trenger ikke

Kamera? -Trenger ikke

 

 

 

Den bør være rask, ha bra med minne (om ikke mulighet for ekstra minne brikke). WiFi og batteri som holder litt. 3G/EGDE er et pluss, men ikke et must. Kamera er heller ikke så viktig. MP3 spiller har jeg allerede. Bluetooth kan være greit å ha.

 

 

helst et bra os med oppgraderbar firmware som man kan kødde litt med, legge inn progs osv.

 

 

jobber med IT, så det kan kanskje gi en liten pekepinn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Nokia E61i. Fordelene i forhold til S710 er dedikerte ÆØÅ-taster, 3G i tillegg til EDGE, tykkelsen (jeg personlig foretrekker en bred og tynn telefon framfor en smalere og tykkere telefon), skjermen (2,8" mot S710s 2,4", 16 mill farger mot S710s 65.000 farger) og tastaturet. E61i føles helt thight og fin. S710 var ikke dum den heller, men den føltes litt mer plastikk-aktig. Beste taletid i klassen i 3G nett med 5 timer taletid over 3G. P1i fra Sony Ericsson holder til sammenlikning 3 timer og 45 minutter og Nokia N95 2 timer og 30 minutter.

 

Kjempetelefon.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke prøve seg på en HTC p4350? Aldri vært så fornøyd med en telefon før. Passer meg perfekt, og har man en gang prøvd seg med touch-screen vil man ikke bytte det ut :) Spør du meg får du ikke utnyttet windowsmobile før du har touch.. Hadde en QTEK 8310 før, langt mer kranglet i bruk.

 

+ Touchscreen-qwerty-windows mobile (som snart kommer i versjon 6).

- Bruker en del strøm, men hva kan man forvente. Dette avhenger selvsagt mye av bruken, skjermstyrke, wlanbruk, surfing etc.

Endret av el`satanical
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ellers går det alltids an å gå for den nye E51 som kommer i butikken.

 

Det er en wifi-utgave av E50 (som etter min mening er den desidert beste smart-telefonen laget på lang tid) både i forhold til features og pris. Den er i tillegg raskere, lengere standby og minnekort.

 

Personlig liker jeg ikke telefoner som er bloated med kamera og andre ting jeg ikke bruker, og E50 (og den påtroppende arvtageren) minimaliserer ihvertfall dette ønsket.

 

(Felles for samtlige er at du kan fint lite "kødde" med firmwaren - med mindre du er så dreven at du editerer kompilert kode for hånd :p)

 

//Torgeir

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...