Gå til innhold

Alarm i WM05 på HTC P3600 Trinity


Anbefalte innlegg

Hei folkens! Jeg har et stort problem jeg håper å få hjelp til...

 

Akkurat gått til anskaffelse av HTC P3600 og når jeg skal velge alarmsignal får jeg bare muligheten til å velge mellom noen få forhåndsdefinerte lyder som det overhodet ikke går ann og våkne av... gjerne et pling, eller et plong...

 

Hadde samme problem på min forrige mobil, qtek 8300. Her løste jeg dette ved å legge låta jeg ønsker som alarmsignal (James Brown - I feel good), i roten på minnekortet... på denne måten kunne jeg finne igjen overnevte låt i listen over lyder under alarm...

 

Har prøvd flere løsninger uten hell... har heller ikke funnet noe om dette i forumet...

 

Om noen ikke vet hvordan jeg skal løse dette, håper jeg på tips om alternativt program for alarmer... gratis....

 

takkker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå prøvd å legge den i roten på my documents på både minnekortet og enheten... men foreløpig finner jeg den ikke i listen hvor jeg velger alarmlyder.... men kanskje jeg må reboote enheten? jeg bruker den som modem til pc så må vente med å teste det...

 

funker det så takker jeg for ekspress rask løsning!

Lenke til kommentar

samme gjorde jeg på min qtek, men oppsettet er litt anderledes på wm05 pocket pc edit ... etter jeg gjorde som du sa fant jeg fortsatt ingen ny låt i lista ...

 

jeg har også forsøkt å legge en mp3 både i windows og i windows\rings fortsatt uten hell... har ikke prøvd med wav ... å bruke wav kommer jo til å spise opp minne... hmm ... skikkelig plagsomt... :-(

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre ikke brukt en smartmobil med PPC, men jeg fant en referanse til dette på et annet forum:

 

Settings->System->Add ring tone->

 

Har du prøvd det? Legg først til ringetone, også går du i lyder og velger den etterpå. Som sagt, jeg har ikke PPC så jeg kan ikke bekrefte at det fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe problem med å få brukt en mp3 som ringetone faktisk... dette er bare å legge fila i roten på minnekortet feks... eller gjøre som du sier og velge add ringetone...

 

problemet er å få brukt den som alarm... eller forsåvidt også meldingslyd... har også snust litt på andre forum og det skal visst fungere å bruke wav filer direkte i windows katalogen, eller windows/rings... dette fungerte ikke med mp3 eller wma... en wav fil på enhetsminne er jo drepen da.. spess om det er en hel sang.. meeen... skal forske mer.... :) takk for fine innspill...

 

edit: det var visst kke et annet forum, men her :p sorry...

Endret av THacker
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ikke jeg heller... dette er en sånn ting som irriterer meg grenseløst... fungerte jo smertefritt på qtekken.... håper en smarting finner ut av dette... er jo totalt ubrukelig å bruke fonen som vekkerklokke uten i feel good.. du du du du duuu... :p

9186408[/snapback]

 

Du må legge fila direkte i windows mappa... For under der så ligger alle tonene som da WM5 bruker til Alarm.

Fant ut det etter 2 dager siden jeg bare liker å utforske.

 

Er en dårlig måte å legge inn ringetoner på siden det tar plass på telefonen.

 

Håper WM6 oppdateringen til P3600 kommer snart. og at den har en bedere ringetone løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...