Gå til innhold

Pc'en reagerer ikke på FM cd *LØST*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skulle i dag installere Football manager 2007 igjen, etter å ha uinstallert det for en stund siden. Sist gang det var installert ble det brukt miundre lovlige metoder (var vell egentlig lovlig siden jeg hadde kjøpt spillet men ikke fant cd'en). Pc'en reagerte ikke på cd'en i det hele tatt. Jeg prøvde den "ulovlige" metoden, men også den uten hell. Pc'en viste ingen tegn til å starte noen instalasjons prossess.

Jeg slettet alt jeg fant på pc'en som hadde med FM2007 å gjøre uten at det hjalp. RegistryFix ble også kjørt.

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få det til å fungere?

Formatering bler siste løsning.

Merk: Det er ORGINALT spill kjøpt i butikken jeg nå prøver å installere.

Takker for alle svar :thumbup:

Endret av mr. fotball
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke skiftet dvd-rom. Tror ikke dvd-rommen er problemet siden autostarten på andre spill funker fint. tror heller det er et problem på selve pc'en som ødelegger

Skrevet

Nei, pc'en oppfatter på en måte ikke at FM2007 cd'en blir satt inn. Den eneste bekreftelsen jeg får på at cd'en er i pcen er at det står: FM2007 i DVD-stasjonen på Min datamaskin. Andre cd'er fungerer glimrende og instalasjons prosessen popper opp med en gang.

Skrevet (endret)

Prøv å avinstallere selve DVD-ROMen. Eller frakoble den helt, start opp maskinen (forsatt frakoblet), så steng ned og koble til igjen (slik at den detekte den igjen).

Har du testet spillet på andre maskiner?

Endret av nosync
Skrevet

Spillet funker fint på andre maskiner. DVD-ROMen funker fint på alle andre cd'er og spill så tror ikke det er der problemet. Har også prøvd i både dvd-rommen og dvd-brenneren uten resultat.

Skrevet

Etter å ha finkjemmet pc'en helt for ting som kunne ligge igjen på pc'en fra en tidligere instalasjon, slettet jeg Deamon Tools som lå installert. Etterpå funket FM 2007 strålende.

Takker alle som kom med tips og råd. Nå blir det endelig spilling igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...