Nightwish Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Har fått et slags virus/trojan på PC`en, når jeg prøver og kjøre antivirus osv. slår den seg bare av. Har prøvd systemgjennopretting men det står bare at den ikke kunne fullføres når PC en restarter. Kjører forresten XP med SP2 Noen forslag? Endret 30. juli 2007 av Nightwish
mske Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hvordan fikk du til systemgjenoppretting? Har gjort det før selv, men husker ikke. Trenger det fordi jeg overskrev noen filer jeg ikke burde ha overskrevet edit: Jeg har XP forresten Endret 30. juli 2007 av -Magne-
Trainman Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Hvordan fikk du til systemgjenoppretting? Har gjort det før selv, men husker ikke. Trenger det fordi jeg overskrev noen filer jeg ikke burde ha overskrevet edit: Jeg har XP forresten 9175196[/snapback] Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjenoppretting. Voila...
Nightwish Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 Ingen som vet hvordan dette kan bli fikset?
johome Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Start maskinen i sikker modus. ( trykk F8 ved oppstart ). Scan maskinen. Hvilket antivirusprogram kjører du som slipper virus inn på Pc'en din ? Hva har du av antispywareprogrammer ? Hvilken Firewall har du ?
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Trenger det fordi jeg overskrev noen filer jeg ikke burde ha overskrevet 9175196[/snapback] Trodde ikke systemgjennopprettning funket på slike ting. Slik jeg har forstått det så er det kun programmer og installerte "ting" som blir tilbakestillt. Ikke endringer i feks. en word-fil.
Nightwish Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 Hadde ingen antivirus,hehe. Men lastet ned Norton gratis fra telenor da de sperret deler av internetten min. Så nå er det ordnet. Fikk systemgjennoppretting til og fungere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå