Celusion Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 Jess, takker!! men jeg har fått et stort problem =/ Jeg får beveget generalene mine, og skipene, men jeg får ikke trykket "end turn" eller det skjoldet eller den som viser "skattene" mine.. får ikke gjort NOEN ting unntatt å bevege på personene mine. hjeelp? Det skjedde bare plutselig... noen tips her?
Celusion Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 (endret) *oj dobeltpost* Endret 2. august 2007 av GamEzoR
Axl91 Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) trykk paa timeglasset, eller der det det som ikke funker? du burde kanskje ha spilt turtorial, de er ganske greie i dette spillet, ihvertfall paa R:TW Edit: tips til den disbandunit. hvis du har en by du ikke bryr deg veldig med, tren masse peasents og disband dem i en by du gjerne vil ha flere folk i. folke tallet vil jo oke med noen hundre per tur, spors paa unitscale da... axl F Endret 5. august 2007 av Axl91
Celusion Skrevet 5. august 2007 Forfatter Skrevet 5. august 2007 Jeg vet jo hvordan jeg går til next turn liksom. men den end turn button tingen virker ikke, så da får jeg ikke gjort det. Og jeg har faktisk spilt tutorial Si meg, hva er poenget med å ha mange innbyggere i en by, er det bedre?
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Jeg vet jo hvordan jeg går til next turn liksom.men den end turn button tingen virker ikke, så da får jeg ikke gjort det. Og jeg har faktisk spilt tutorial Si meg, hva er poenget med å ha mange innbyggere i en by, er det bedre? 9210984[/snapback] Da kan du oppgradere byen etter vert og da får man flere byggninger og forskjellige units. Og man kan få guild der da.
Celusion Skrevet 5. august 2007 Forfatter Skrevet 5. august 2007 aaah, er det noen måte man kan se hvor mange innbyggere man trenger før man får neste oppgradering da?
magicgunnar Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 aaah, er det noen måte man kan se hvor mange innbyggere man trenger før man får neste oppgradering da? 9212926[/snapback] Tror nivåene er: 800, 2000, 6000, 12000 og 24000 for de forskjellige størrelsene på byene. 3.Det som skjer med dine Merchants er at andre kommer og kjøper din handel/trade. Her er et godt tips hvordan du ungår det. Finn en trade som gir god profit,send en av dine generaler dit. Bygg så et fort oppå resursen på kartet og sen Merchant in i fortet.Der kan handelen din foregå uten at han blir kjøpt opp. Du kan ha opptil 20 Merchanter i et fort så her kan det bli mye penger. 9175271[/snapback] Dette ansees vel strengt tatt som juks, dvs. man utnytter svakheter i spillet til å gjøre ting som definitivt ikke er tilsiktet at man skal kunne gjøre. For å beskytte merchantene dine bør du stå på ressurser som ingen andre har interesse av, hva man tjener på å stå på en ressurs varierer sterkt fra faksjon til faksjon og noen ressurser vil da være mye mer interessante for noen enn for andre. men jeg har fått et stort problem =/Jeg får beveget generalene mine, og skipene, men jeg får ikke trykket "end turn" eller det skjoldet eller den som viser "skattene" mine.. får ikke gjort NOEN ting unntatt å bevege på personene mine. hjeelp? Det skjedde bare plutselig... noen tips her? 9193052[/snapback] Har du prøvd å lagre og avslutte? Hvis du ikke får lagret kan du prøve Alt-tab noen ganger, men hvis dette ikke funker har jeg ikke noe annet råd enn å gå tilbake til siste autosave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå