Gå til innhold

Skal jeg kjøpe Goldring DR150?


Anbefalte innlegg

Gikk ned på Hi-Fi Klubben i dag for å se på headset, og selfølgelig høre på, og jeg forelsket meg i Goldring DR150! Det jeg lurer på er om det er noen andre headset der ute som kan matche DR150 sin lyd i samme prisklasse. Noe av det jeg likte veldig godt i tillegg til at headsetet var veldig komfortabelt var at den hadde en kabel som var tilpasset MP3 spillere, selv har jeg en iPod med 80GB som headsetet skal brukes til. (Det er vell en 3,5 mm kabel det er snakk om) Så det jeg er ute etter er headset med bedre kvalitet enn DR150, men ikke mye dyrere i pris.

 

GOLDR150SI_1_m-564x376.jpg

Endret av Tobo-Potato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har dette og er veldig førnøyd! Det er litt stramt med en gang, men det blir mye mer behagelig å ha på seg etter et par ukers tid.

 

Noen mener disse har dårligere lydkvalitet enn andre, men det er bare fordi de ikke har spesielt mye bass, jeg anbefaller å bruke en forsterker uansett. Hvis du leser litt rundt på for eksempel head-hifi.org så ser du at disse nærmest blir lovpriset pga den lave prisen og den høye kvaliteten på lyden.

 

Dette er et headset som ikke egner seg for bruk på t-banen osv, da de er åpne og demper så og si ingenting av lyd utenfra. Så at de ser støgge ut og knirker litt har ingenting å si, de knirker ikke når du har de på deg uansett, bare når du bøyer på de.

Endret av Stavmikser
Lenke til kommentar

Men for all del, test andre headset også, kan hende det finnes noen andre du liker bedre i samme prisklasse. På digital impuls har de faktisk et ganske greit utvalg med headset og de lar deg teste de hvis du spør(kun de som ikke bryter diverse forseglinger når man åpner de da)!

 

Gitt at du bor i Oslo vel å merke.

Endret av Stavmikser
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Nei det er det ikke. Dessuten så betyr spilleren like mye som hodetelefonene. Ikke forvent noe som er kblet til en sansa spiller å gi mye bass, feks

Lenke til kommentar
Nei det er det ikke. Dessuten så betyr spilleren like mye som hodetelefonene. Ikke forvent noe som er kblet til en sansa spiller å gi mye bass, feks

9179593[/snapback]

Ok, bruker iPod som sagt. Går og kjøper headsettet nå! :cool: Sorry for at jeg ikke kjøper det av deg Captain Ødegård, har lyst på en god forsikring, 5 år, med andre ord! Kanskje jeg vurderer å kjøpe noen av de kablene du snakket om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...