Pastor Lorentzen Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Poenget mitt er at jeg ØNSKER at det skal komme bra spill. Personlig synes jeg ikke det er så kult med overnaturlige krefter, det setter spilleren litt ut av illusjonen. Spesielt hvis spillet foregår i en realistisk verden. Så og si alle helter i alle spill har jo allerede overnaturlige krefter, da de bare trenger å berøre et førstehjelpsskrin for å fjerne 10-12 kuler fra kroppen og reparere sårene.
Henry9 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Skrevet 4. august 2007 Syns spillet høres kult ut jeg! Lurer på hva mer "Superkrefter" de putter inn i denne Superhelten.. klatre opp husa hadde vært litt kult (litt assassins Creed). Stjele biler XD Gjøre så mange du vil om til zombier jaja..
Henry9 Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 Virker kult.. Jeg skal ha det, men det er ikke et most
Tomtruck Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Traileren: http://www.gametrailers.com/player/23760.html Dette spillet ser meget bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå