Wattengård Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Prøver å hive inn Xen på en Ubuntu Feisty server install jeg har her. Men når den skal konfigurere xen-image-2.6.19-4-server pakka så får jeg dette: chriswa@ubuntu:~$ sudo dpkg-reconfigure xen-image-2.6.19-4-server update-initramfs: Generating /boot/initrd.img-2.6.19-4-server find: /lib/firmware/2.6.19-4-server: No such file or directory find: /lib/firmware/2.6.19-4-server: No such file or directory find: /lib/firmware/2.6.19-4-server: No such file or directory find: /lib/firmware/2.6.19-4-server: No such file or directory find: /lib/firmware/2.6.19-4-server: No such file or directory find: /lib/firmware/2.6.19-4-server: No such file or directory Noen som vet hva som er galt? (Kjører ikke LVM) -C-
Wattengård Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 Jeg fant ut hva problemet var. Når jeg installerte xen så kjørte den ikke update-grub, noe som gjorde at jeg ikke fikk bootet fra rett kernel. Grunnen til at den ikke kjørte update-grub var enkelt og greit at grub pakka ikke var installert Det funker som bare det nå -C-
comicz Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Yes, tenkte meg nok det... scriptet sjekker /lib/firmware/`uname -r`;--)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå