Zeelot Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 koss deg med spillet ! Ikke stress. Jeg bruke 24dager på magen min første gangen Viss du vil levle kjapt så speccer du frost og AoE grinder ;P
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 ja ok, men hvem tar mest DMG? 9172332[/snapback] Vil nok si at Warlock tar mest dmg. men warlock er veldig gear avhengig. Trenger masse +dmg osv for at du skal kunne " owne " .. Mens en hunter er mindre gear avhenging enn Warlock. Men det komme mest av kem som spiller. Er jo spilleren som styrer classes å ikke motsatt
Kimelimm Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 ok hold on, jeg vet ikke helt hva jeg ska gjøre, gi meg litt tid og tenke, vet ikke om jeg ska transfere istedet... omg
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 ok hold on, jeg vet ikke helt hva jeg ska gjøre, gi meg litt tid og tenke, vet ikke om jeg ska transfere istedet... omg 9172409[/snapback] Hadde transfera magen over til der vennen din spiller jeg
Tinyboom Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 warlock er ikke gear avhengig oO En vær caster overlever naken liksom... den som er mest gear avhengig er warrior.. aldri opplevd det med lock/shadowpriest. Personlig ville jeg valgt en caster.. men det er jo alt etter hva du liker Men, har et inntrykk av at det ikke bare er min server som er overbefolket av hunters..
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 warlock er ikke gear avhengig oO En vær caster overlever naken liksom... den som er mest gear avhengig er warrior.. aldri opplevd det med lock/shadowpriest. Personlig ville jeg valgt en caster.. men det er jo alt etter hva du liker Men, har et inntrykk av at det ikke bare er min server som er overbefolket av hunters.. 9172416[/snapback] Jeg synest vertfall at lock er gear avhengig. Greit nok at du ikke trenger bra gear for å caste DC eller Fear men alle andre triksa osv trenger du bra gear for at dei skal gjøre mest mulig dmg. I lvl 60 hadde jeg ca 500+ shadow dmg med priesten min. Kunne drepe Rogues med 3x DoT's & Wand hehe.. Enig i at Warrior også er gear avhengig.
Tinyboom Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Alle trenger gear, og alle blir bedre med mest mulig. Men spellcasters er ikke gear avhengig på det viset at de ikke klarer å overleve uten Det er forskjellen. Warrior er rimelig fucked uten gear... Men det kommer faktisk mest ann på den som sitter bak tastene Og hvilken specc du har..
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Alle trenger gear, og alle blir bedre med mest mulig. Men spellcasters er ikke gear avhengig på det viset at de ikke klarer å overleve uten Det er forskjellen. Warrior er rimelig fucked uten gear... Men det kommer faktisk mest ann på den som sitter bak tastene Og hvilken specc du har.. 9172543[/snapback] Spiller han på pvp server er han også ganske " fucked " uten gear. Er ikke kult å bli one hitta/shotta.
Tinyboom Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Jeg spiller på pvp server. Husk epic gjør deg ikke super god > Er mange full epic som har prøvd seg på locken/shadowpriesten min, å død Om personen bak tastene ikke kan pvp, så kommer det ikke ann på gear. Blue, and ur safe
AnewZ Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Jeg spiller på pvp server. Husk epic gjør deg ikke super god > Er mange full epic som har prøvd seg på locken/shadowpriesten min, å død Om personen bak tastene ikke kan pvp, så kommer det ikke ann på gear. Blue, and ur safe 9172886[/snapback] Snakket om når han lvlet jeg da. Ikke når han er i lvl 70.
angry_dee Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Noen som vet om det er mulig å legge inn "delays" på spells i macros? Kunne tenkt meg å lage en macro for å droppe 4 totems, har ikke noe å si om jeg må trykke flere ganger...
PSV Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 /castsequence Fire Totem, Air Totem, Earth Totem, Water Totem. Bytt ut f.ex ''Fire Totem'' med ''Searing Totem''. Da får du 1 action knapp, som krever at du trykker fire ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå